ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ Jens26, oke. Even een uitleg met stappen.
1) druk op de knop download bij mediafire. 2) klik dan op opslaan, nog een keer opslaan (in mijn documenten), wacht tot de download klaar is. 3) klik dan op map openen. 4) het bestand wat je wilt is blauwgekleurd daar omheen, klik met de rechtermuisknop daarop. 5) klik dan op kopieëren. 6) ga links onderin op je beeldscherm, klik met de rechtermuisknop daarop. 7) in dat rijtje staat verkennen, klik daarop 8) links zie je een aantal bestanden staan, klik op Program Files. 9) dan Microsoft Games (goed zoeken), dan Zoo Tycoon 2. 10) klik ergens (niet op andere bestanden!) op de rechtermuisknop, dan op plakken. 11) start dan ZT2 op en het moet erin staan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
En als dat niet werkt, heb ik hier nog een andere uitleg ( Zo gaat het bij mij tenminste):
1.druk op de knop download bij mediafire. 2. druk op opslaan, en kies een map waar je hem in wil opslaan. 3. zoek de download op, die je net gedownload hebt. 4. klik er met je rechtermuisknop op 5. klik dan op 'bestanden uitpakken' of als dat er niet staat 'toevoegen aan archief' en daarna met de rechtermuisknop op het archiefbestand klikken en dan op 'bestanden uitpakken'. 6. als het goed is komt er nu een mapje met dezelfde naam als de download. ( zo'n geelbruinachtig mapje) 7. dubbelklikken op dat mapje. 8. in het mapje zit nog een bestand. 9. klik met de rechtermuisknop op dit bestand, en klik op 'kopiëren'. 10. links in het venster staan als het goed is documenten als: Mijn afbeeldingen, mijn documenten. 11. daarbij staat als het goed is 'lokale schijf (C:)'. 12. dubbelklik hierop. 13. dan krijg je weer een paar mapjes. 14. dubbelklik op 'Program Files (86)' ,er moet ook nog vermenigvuldigtekentje voor dat 86 staan, maar ik kon het vermenigvuldigtekentje niet vinden op het toetsenbord.( keertekentje). 15. dan komen er weer mapjes te staan. 16. dubbelklik op 'Microsoft games'. 17. dan komen er weer mapjes te staan. 18. dubbelklik op 'zoo tycoon 2' 19. klik met je rechtermuisknop ergens in deze map. 20. klik dan op 'plakken'. 21. start het spel op. 22. nu zou hij het moeten doen.
Zo werkt het bij mij, en ik heb ook Windows 7. Ik hoop dat je er wat mee kan, als de manier van Aurlord niet werkt. groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Dinsdag, 29 Nov 2011, 18:12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
De meeste downloads via media fire zijn gelukt maar alleen de downloads van deze site lukken niet 'http://ztwdownloads.ucoz.com/index/zt2mm_10/0-107' .
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 20:03 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ja maar nu is het blijkbaar zowat gelukt maar waar kan ik een download vinden van papegaaiduiker en vogelbekdier? want zootycoonwereld die papegaaiduiker is niet zo mooi .