Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

download van media fire
Jens26
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 22:06 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Hallo ik heb een probleem met de downloads die via mediafire gaan als ik daar op download klik komt er foutmelding dat ik programme moet selekteren of zo op standaartprogrammas enzo... wat kan ik hier aan doen?

.
BerichtHallo ik heb een probleem met de downloads die via mediafire gaan als ik daar op download klik komt er foutmelding dat ik programme moet selekteren of zo op standaartprogrammas enzo... wat kan ik hier aan doen?

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 26 Nov 2011 om 22:06
NielsG
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 08:45 | Bericht # 2   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Wat is je probleem dan?
Je drukt op downloaden -> op downloaden drukken bij mediafire -> op openen drukken -> Dan opent er een schermpje -> Dan druk je op bestand uitpakken -> Dan kopieër je hem -> Je plakt hem in deze map: C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 -> En als je Zoo Tycoon 2 opstart, zit je download erin.

NielsGuchelaar

BerichtWat is je probleem dan?
Je drukt op downloaden -> op downloaden drukken bij mediafire -> op openen drukken -> Dan opent er een schermpje -> Dan druk je op bestand uitpakken -> Dan kopieër je hem -> Je plakt hem in deze map: C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 -> En als je Zoo Tycoon 2 opstart, zit je download erin.

NielsGuchelaar

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 08:45
Jens26
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 10:47 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ik ga naar de site druk op download>download bij media fire >open en dan komt dat bestand in een schermpje met raar pictogram en dat kan ik niet uitpakken

.
BerichtIk ga naar de site druk op download>download bij media fire >open en dan komt dat bestand in een schermpje met raar pictogram en dat kan ik niet uitpakken

Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 10:47
krieke668
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 12:00 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

hoe ziet het pictogram er dan uit?
een map met een rits? met daarin een papier?
^_^
Berichthoe ziet het pictogram er dan uit?
een map met een rits? met daarin een papier?
^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 12:00
Jens26
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 12:01 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

papier met gouden zoo tycoon2 icoon can men oudere versie nog en heb nu een zilvere

.
Berichtpapier met gouden zoo tycoon2 icoon can men oudere versie nog en heb nu een zilvere

Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 12:01
krieke668
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 12:17 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

oh nu kan ik eve niet meer volgen...
wil je daar een afbeelding van geven... want zt icoontjes is toch iets raar voor een download...
%)
Berichtoh nu kan ik eve niet meer volgen...
wil je daar een afbeelding van geven... want zt icoontjes is toch iets raar voor een download...
%)

Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 12:17
Jens26
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 12:26 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

ik heb het icoon zeg maar verander omdat het eerste niet werkte maar welk icoon moet er komen?

.

Bericht veranderd door: Jens26 - Zondag, 27 Nov 2011, 12:26
Berichtik heb het icoon zeg maar verander omdat het eerste niet werkte maar welk icoon moet er komen?

Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 12:26
krieke668
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 12:35 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

normaal waneeer je download krijg je een map met een rits met daarin een papiertje
als je op het papiertje klikt is het normaal dat er niet voor een self installer komt...
ge moet de map met de rits (met daarin het papier) in zijn geheel verplaatsen naar:

C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2

dit is niet noodzakelijk:
als je in die map bent met je bestand knip je het papiertje eruit en plakje het ook in de map:
C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 zodanig dat bijde bestanden in de zelfde map steken
je kan de map met de rits verwijderen, maar dat kan schade aan je download geven...

ik hoop dat het zo lukt

^_^
Berichtnormaal waneeer je download krijg je een map met een rits met daarin een papiertje
als je op het papiertje klikt is het normaal dat er niet voor een self installer komt...
ge moet de map met de rits (met daarin het papier) in zijn geheel verplaatsen naar:

C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2

dit is niet noodzakelijk:
als je in die map bent met je bestand knip je het papiertje eruit en plakje het ook in de map:
C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 zodanig dat bijde bestanden in de zelfde map steken
je kan de map met de rits verwijderen, maar dat kan schade aan je download geven...

ik hoop dat het zo lukt

^_^

Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 12:35
Jens26
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 12:39 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

maar mijn probleem is dat ik geen map heb er staat gewoon raar pictogram dat niet werkt en dat krigj ik niet weg want ik probeer dingen van deze site te downloaden ''http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/''

.
Berichtmaar mijn probleem is dat ik geen map heb er staat gewoon raar pictogram dat niet werkt en dat krigj ik niet weg want ik probeer dingen van deze site te downloaden ''http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/''

Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 12:39
thyrone2003
Datum: Zondag, 27 Nov 2011, 13:06 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

ik druk altijd op save want daar staat wel een map bij

dus download>dowloaden van media fire>save>local disk (C:)>progam data>microsoft games>zoo tycoon 2>(dit is aleen bij sommige pc's)download's

Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P

Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo

Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 27 Nov 2011, 13:09
Berichtik druk altijd op save want daar staat wel een map bij

dus download>dowloaden van media fire>save>local disk (C:)>progam data>microsoft games>zoo tycoon 2>(dit is aleen bij sommige pc's)download's

Bericht getypt door - thyrone2003
Toegevoegd op 27 Nov 2011 om 13:06
Search:

Hosted by uCoz