ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Hallo ik heb een probleem met de downloads die via mediafire gaan als ik daar op download klik komt er foutmelding dat ik programme moet selekteren of zo op standaartprogrammas enzo... wat kan ik hier aan doen? .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Wat is je probleem dan? Je drukt op downloaden -> op downloaden drukken bij mediafire -> op openen drukken -> Dan opent er een schermpje -> Dan druk je op bestand uitpakken -> Dan kopieër je hem -> Je plakt hem in deze map: C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 -> En als je Zoo Tycoon 2 opstart, zit je download erin.
Kassa Medewerker
Ik ga naar de site druk op download>download bij media fire >open en dan komt dat bestand in een schermpje met raar pictogram en dat kan ik niet uitpakken .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
normaal waneeer je download krijg je een map met een rits met daarin een papiertje als je op het papiertje klikt is het normaal dat er niet voor een self installer komt... ge moet de map met de rits (met daarin het papier) in zijn geheel verplaatsen naar:
C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2
dit is niet noodzakelijk: als je in die map bent met je bestand knip je het papiertje eruit en plakje het ook in de map: C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 zodanig dat bijde bestanden in de zelfde map steken je kan de map met de rits verwijderen, maar dat kan schade aan je download geven...
Kassa Medewerker
maar mijn probleem is dat ik geen map heb er staat gewoon raar pictogram dat niet werkt en dat krigj ik niet weg want ik probeer dingen van deze site te downloaden ''http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/'' .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
ik druk altijd op save want daar staat wel een map bij
dus download>dowloaden van media fire>save>local disk (C:)>progam data>microsoft games>zoo tycoon 2>(dit is aleen bij sommige pc's)download's Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 27 Nov 2011, 13:09