@ ableeuw, Er zijn verschillende downloadforums. Bijvoorbeeld ZW, tesara, northern skies. Maar als je specifiek een download zoekt moet je naar het "waar kan ik download vinden" topic want dit hoort hier niet thuis Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 31 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind de schuine palenhekken van raymondhoek erg handig de binnen verblijven krijgen dan een mooie deur
Added (13 Jul 2012, 20:12) --------------------------------------------- en de olifanten hekken zijn handig voor binnenverblijven van olifantanten ik gebruik hem bij mijn nieuwe dierentuin en daar leven vier olifanten soorten de afrikaanse aziatische indische en siciliaanse dwergolifant
Added (13 Jul 2012, 20:18) --------------------------------------------- en ik hou van paarden
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 14:49 | Bericht # 168
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind alle scenery packen echt super zo kun je mooie binnenverblijven maken, het waren ook mijn eerste downloads en ik vind ze nog steeds heel handig.
Datum: Dinsdag, 07 Aug 2012, 19:28 | Bericht # 170
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
De downloads van Aurora Designs, Snowleo en Moana Designs vind ik echt top. Ze zijn ideaal voor het maken van realistische zoo's. Ook Sophie's scenery pakken komen hierbij goed van pas.