ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
De ezels!! Alle paarden downloads omdat ik eigenlijk niet dol op paarden ben maar in een weidepark dat wel mooi staat!!
Added (13 Dec 2008, 18:55) --------------------------------------------- Hier weer een nieuwe geweldige download. He hertenpakket. Die vind ik ook egt geweldig. Ben ik eigenlijk verslaafd aan en moet eigenlijk niet in een dierentuin neerzetten maar dan kun je tenminste dieren combineren. En hoef je dus maar 1 hok te maken. Gezellie bij elkaar. Wel een albino hert. Grappig. Heb nog ergens een screen van een kleintje, maar kan zo snel niet vinden. Komt nog, dan voeg ik hem wel toe. Groetjes en fijne avond nog van Laraatje
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier nog een hert van het hertenpakket. Dat gebruik ik meestal omdat ik dat toch leuke dieren vind en je kunt het verblijf combineren met de herten en elanden. Groetjes en ciao, doegie, fijne dagen nog van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
tot nu toe vind ik het jurassic park pack het beste doordat het zo realistisch is maar wanneer obsecionnal ocean en createous calamity uit zijn denk ik dat deze het beste zullen zijn