ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben eigenlijk wel meer leuke downloads :marlinde: Maar ik ben grote fan van de Toekan en de Volliere, omdat je dan echt een dierentuin kan maken. Ben ook erg benieuwd naar de ander vogels van het AVES pack [img]http://www.superzt.ucoz.com/sml/specool.gif[/img]
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Volgens mij zijn ze er allemaal, maar ik ben daar ook helemaal weg van! Echt van alle vogels, ik vind die volieres zo geweldig met die flappen er voor zodat ze niet weg kunnen vliegen! Die zal ik veel gebruiken! En die fuut enz is leuk voor gewoon een vijver ofzo! Ik ben echt zeer te spreken over dat pack! Alleen het duurt volgens mij nog even voordat je het kan downloaden. Haleee
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey,
Mijn favourite downloads zijn; alle Australische dieren en objecten downloads alle dolfijnen en walvissen downloads alle beren downloads alle bomen en planten downloads (want zoo tycoon zelf heeft dat niet zo veel vind ik) bepaalde hekken; voliairemuren, stalmuren, tree en rock fence, hek voor reservaat gebied, aboriginal fence, verboden toegang hek.
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht veranderd door: Murdoc - Dinsdag, 02 Jun 2009, 23:30
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 19:07 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind Ruubje en Sophietje kwalitatief erg goede downloads maken. Ik blijf fan van (zoog)dieren, en hoe knap de voliére ook gecodeerd en gemaakt is, zal ik 'm waarschijnlijk nooit echt gaan gebruiken, al kan ik wel heel goed begrijpen dat bepaalde mensen dit als standaard verblijf gaan gebruiken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 28 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik ben heel blij met een aantal reskins die ik heb gedownload, ze zijn zoveel beter als de orginele skins. Ik vond ook de waterbok een topdownload, weet alleen niet meer van wie die is en van welke site...