Leukste downloads
joren
Datum: Zondag, 07 Jun 2009, 15:52 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (firecat )
Ik vind Ruubje en Sophietje kwalitatief erg goede downloads maken. Ik blijf fan van (zoog)dieren, en hoe knap de voliére ook gecodeerd en gemaakt is, zal ik 'm waarschijnlijk nooit echt gaan gebruiken, al kan ik wel heel goed begrijpen dat bepaalde mensen dit als standaard verblijf gaan gebruiken.
Ik ben het helemaal met je eens, alleen niet over het volière gebruik ik gebruik hem wel het is wel een standaard dingetje maar ik gebruik hem wel. @ reuzenotter, de waterbok staat op ZTW en is van Sophietje.
AAAAAHHH
Bericht Quote (firecat )
Ik vind Ruubje en Sophietje kwalitatief erg goede downloads maken. Ik blijf fan van (zoog)dieren, en hoe knap de voliére ook gecodeerd en gemaakt is, zal ik 'm waarschijnlijk nooit echt gaan gebruiken, al kan ik wel heel goed begrijpen dat bepaalde mensen dit als standaard verblijf gaan gebruiken.
Ik ben het helemaal met je eens, alleen niet over het volière gebruik ik gebruik hem wel het is wel een standaard dingetje maar ik gebruik hem wel. @ reuzenotter, de waterbok staat op ZTW en is van Sophietje. Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 07 Jun 2009 om 15:52
reuzenotter
Datum: Woensdag, 10 Jun 2009, 18:16 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Inderdaad. Nou die dus!
Bericht Inderdaad. Nou die dus! Bericht getypt door - reuzenotter Toegevoegd op 10 Jun 2009 om 18:16
rezasaurus
Datum: Donderdag, 11 Jun 2009, 20:30 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind dinosaurmen's leguaan en jemenkameleon echt prachtige downloads
Bericht veranderd door: rezasaurus - Zondag, 14 Jun 2009, 09:27
Bericht ik vind dinosaurmen's leguaan en jemenkameleon echt prachtige downloads Bericht getypt door - rezasaurus Toegevoegd op 11 Jun 2009 om 20:30
casey
Datum: Zaterdag, 13 Jun 2009, 22:33 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind de Arabian Nights download erg leuk.
Bericht Ik vind de Arabian Nights download erg leuk. Bericht getypt door - casey Toegevoegd op 13 Jun 2009 om 22:33
joren
Datum: Zondag, 14 Jun 2009, 14:12 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Waarom vinden jullie dat zo mooi?, geef argumenten daar hebben we wat aan. Ik vind ook de Leguaan en de Jemen Kameleon erg mooi maar misschien iets te realistisch voor het cartoonie zt2. Maar wel erg knap gemaakt
AAAAAHHH
Bericht Waarom vinden jullie dat zo mooi?, geef argumenten daar hebben we wat aan. Ik vind ook de Leguaan en de Jemen Kameleon erg mooi maar misschien iets te realistisch voor het cartoonie zt2. Maar wel erg knap gemaakt Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 14 Jun 2009 om 14:12
reuzenotter
Datum: Zondag, 14 Jun 2009, 14:57 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vond Arabian Nights niet zo bijzonder eigenlijk. Alleen het damhert heb ik nog in mijn spel, de rest heb ik gedelete.
Bericht Ik vond Arabian Nights niet zo bijzonder eigenlijk. Alleen het damhert heb ik nog in mijn spel, de rest heb ik gedelete. Bericht getypt door - reuzenotter Toegevoegd op 14 Jun 2009 om 14:57
Bent
Datum: Dinsdag, 16 Jun 2009, 18:31 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Leukste Download?? Ehm... De Japanse Makaak.. Met Eten en Schulplaats...
Bericht Leukste Download?? Ehm... De Japanse Makaak.. Met Eten en Schulplaats... Bericht getypt door - Bent Toegevoegd op 16 Jun 2009 om 18:31
mikeanimal
Datum: Donderdag, 25 Jun 2009, 12:06 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind de commersons dolfijn van penguika heel mooi en heel leuk en ook wild new world is wel mooi
Bericht Ik vind de commersons dolfijn van penguika heel mooi en heel leuk en ook wild new world is wel mooi Bericht getypt door - mikeanimal Toegevoegd op 25 Jun 2009 om 12:06
tigerman
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 12:27 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
ik vind de syberishe tijger heel mooi omdat hij heel realishtish is en tijgers zijn mijn lievelings dieren
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht ik vind de syberishe tijger heel mooi omdat hij heel realishtish is en tijgers zijn mijn lievelings dieren Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 27 Jun 2009 om 12:27
chrischi83
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 13:28 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
the tamarin pack on zoo tycoon wereld
Bericht the tamarin pack on zoo tycoon wereld Bericht getypt door - chrischi83 Toegevoegd op 27 Jun 2009 om 13:28