ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Quote (firecat)
that would make it better if the harmless animals like the iguanas and the peafowls could go with out fences
I agree with you but I think this mentioning doesn´t belong to this thread.
@all But I will tell you about another download which is good. I am not a supporter for dinosaurs. But the Caudipteryx from Dinosaur Man is quite brilliant. It can be downloaded from Calderea or you have to search at ZT ABC.de in a special thread for the German version.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
I think Sophie's downloads are my favorite because they allow me to make more realistic zoos. I would also include hacks that allow you to place anything anywhere and animals in any space or biome, again because they make it more realistic.
Of course I'm very excited about the glass aviary, can't wait to make tropical houses and to have a go at making an elephant house like copenhagen zoo's.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Het Jurassic Park Pack omdat het de eerst keer is dat je ook egt groote dino's in je zoo kunt plaatsen en niet zoals dino danger want daar zijn ze te klein en lijken ze niet egt op dino's want de mensen zijn bijna even groot
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mijn favoriete download is toch echt de stalmuur. Ik vind het namelijk veel leuker om zelf mijn binnenverblijf in te richten van de dieren, in plaats van de hokken die je gewoon kan plaatsen. Je dierentuin ziet er gelijk een stuk echter uit. En nu ook met de houtenstalmuren, kan je ook nog verschillende soorten stallen maken!
Ik vind persoonlijk de creaties van de volgende mensen fantastisch : * Holden : Aan zijn projecten heb je nog eens iets wat. Ik kan me niet meer herinneren dat ik een zoo heb gebouwd zonder zijn creaties te gebruiken. De leeuwkopjes zijn gewoon zalig, mooi gemaakte dieren met fantastische texture en modellen. Ik hoop echt meer van hem te zien, want dit kan gerust de volgende DM worden. *Dinosaurman : Hij is zowat de enige die naast Simba ook al gebruik maakt van bumpmaps, maakt schitterende dieren, en zijn dinosaurussen zijn gewoon fantastisch. *Simba : Hier ga ik geen woorden voor vuil maken, zijn creaties zijn fantastisch goed en verbazingwekend gedetaileerd. *Zeta-Designs : Persoonlijk vind ik hen het beste in het maken van projecten waar iedereen zoveel aan heeft ! Ze hebben fantastische objecten gemaakt, maar moeten wel wat meer werken aan het afwerken van hun projecten, veel dingen van hun zijn nog nooit uitgekomen..... *Jannick : Zalige creaties, naturalistisch, en handig.