Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Leukste downloads
krieke668
Datum: Vrijdag, 02 Maa 2012, 23:57 | Bericht # 151   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

ik heb sinds een tijdje eigenlijk een niuwe beste, dus de senerypacken gaan naar 2 ;p

het is niet echt een download want je ziet het niet...

het ontzichtbaar verhoogd pad, ondaks vele reacties van "nutteloos" van ander "leden" vind ik dit de handigste download ever made...
omdat je voorwerpen van hoogt kan veranderen en dit geeft enorme mogelijkheden...
Berichtik heb sinds een tijdje eigenlijk een niuwe beste, dus de senerypacken gaan naar 2 ;p

het is niet echt een download want je ziet het niet...

het ontzichtbaar verhoogd pad, ondaks vele reacties van "nutteloos" van ander "leden" vind ik dit de handigste download ever made...
omdat je voorwerpen van hoogt kan veranderen en dit geeft enorme mogelijkheden...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 02 Maa 2012 om 23:57
Merwin
Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 09:09 | Bericht # 152   
Merwin 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Stagiaire

ik vind papegaaien het mooist ook heel mooi voor een tropische doorloopvoliere of een gewone voliere je kunt ze gewoon allemaal bij elkaar plaatsen want ibissen lepelaars en ander tropische vogel en je krijgt een heel mooi efect van allerlei verschillende (tropische)vogels die allemaal gegroepeert zijn en door de voliere vliegen ik ben vooral fan van ara's

merwino
Berichtik vind papegaaien het mooist ook heel mooi voor een tropische doorloopvoliere of een gewone voliere je kunt ze gewoon allemaal bij elkaar plaatsen want ibissen lepelaars en ander tropische vogel en je krijgt een heel mooi efect van allerlei verschillende (tropische)vogels die allemaal gegroepeert zijn en door de voliere vliegen ik ben vooral fan van ara's

merwino

Bericht getypt door - Merwin
Toegevoegd op 21 Maa 2012 om 09:09
hananas59
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 21:43 | Bericht # 153   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Aves , Artiodactyla snowleos projecten en de RR serie + bonus contents( bij allemaal de bonus dingen) zijn realistisch mooi en vooral leuk om in je zoos te zetten

Bericht veranderd door: hananas59 - Maandag, 26 Maa 2012, 18:39
BerichtAves , Artiodactyla snowleos projecten en de RR serie + bonus contents( bij allemaal de bonus dingen) zijn realistisch mooi en vooral leuk om in je zoos te zetten

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 24 Maa 2012 om 21:43
harry
Datum: Woensdag, 25 Apr 2012, 16:42 | Bericht # 154   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Kassa Medewerker

ik vind de flexible treppen pack van snowleo de beste!
het is echt een toevoeging naast het verhoogde pad!
ik vind het ook goed bedacht en erg realistisch

Berichtik vind de flexible treppen pack van snowleo de beste!
het is echt een toevoeging naast het verhoogde pad!
ik vind het ook goed bedacht en erg realistisch

Bericht getypt door - harry
Toegevoegd op 25 Apr 2012 om 16:42
Sebastien99
Datum: Donderdag, 26 Apr 2012, 17:19 | Bericht # 155   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Vind ik ook! ;)

Dinosaurs rule
BerichtVind ik ook! ;)

Bericht getypt door - Sebastien99
Toegevoegd op 26 Apr 2012 om 17:19
Terdo
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 11:16 | Bericht # 156   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ Sebastien99, Op dit forum moet je je mening onderbouwen. Dus waarom vind je dat ook?
Volgende keer zal het als spam aangemerkt worden dus let erop! ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Sebastien99, Op dit forum moet je je mening onderbouwen. Dus waarom vind je dat ook?
Volgende keer zal het als spam aangemerkt worden dus let erop! ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 11:16
tjalf
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 12:07 | Bericht # 157   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

FF een lijstje dervan maken:
- Scenery Packs, hier kan je gewoon zoveel mee maken en het wordt er veel realistischer op.
- Radical Remake, dit was hard nodig, want de BF-dieren zagen er niet echt mooi uit.
- Jimmyhoopz Christmas Pack, de grassen kan je mooi als opvulling gebruiken en rotsen als perfecte achtergrond.

BerichtFF een lijstje dervan maken:
- Scenery Packs, hier kan je gewoon zoveel mee maken en het wordt er veel realistischer op.
- Radical Remake, dit was hard nodig, want de BF-dieren zagen er niet echt mooi uit.
- Jimmyhoopz Christmas Pack, de grassen kan je mooi als opvulling gebruiken en rotsen als perfecte achtergrond.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 12:07
Dyly
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 13:15 | Bericht # 158   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Klopt, Radical Remake was hard nodig.
Ik vind de volieres van Sofie echt gaaf. Het geeft weer iets heel nieuws aan je Dierentuin. Ook alle vogeldownloads zijn goed, want helaas misten die nog in zt. Jammer dat er daarvan niet een nieuwe uitbreiding is gekomen ofzo

Zoo geweldig!!!
BerichtKlopt, Radical Remake was hard nodig.
Ik vind de volieres van Sofie echt gaaf. Het geeft weer iets heel nieuws aan je Dierentuin. Ook alle vogeldownloads zijn goed, want helaas misten die nog in zt. Jammer dat er daarvan niet een nieuwe uitbreiding is gekomen ofzo

Bericht getypt door - Dyly
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 13:15
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 14:14 | Bericht # 159   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

Als het me lukt de sign's van JH voor elkaar te krijgen is dat m,n ievelings download, maar moet kijken of het lukt!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtAls het me lukt de sign's van JH voor elkaar te krijgen is dat m,n ievelings download, maar moet kijken of het lukt!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 14:14
tjalf
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 16:22 | Bericht # 160   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

@ Dyly, er is een vogeluitbreiding, namelijk aves, maar misschien bedoel je geen officiële. Ik ben het wel met je eens dat ze een goede aanvulling zijn voor de dierentuin en als er ooit een ZT3 komt moet er zeker een vogeluitbreiding bij.

@ wollykonijn, idd, ik ga het vanmiddag proberen, maar heb ze niet bij mijn lijst gezet omdat ze nu nog niet echt een download zijn, pas als je er iets mee maakt.

Bericht@ Dyly, er is een vogeluitbreiding, namelijk aves, maar misschien bedoel je geen officiële. Ik ben het wel met je eens dat ze een goede aanvulling zijn voor de dierentuin en als er ooit een ZT3 komt moet er zeker een vogeluitbreiding bij.

@ wollykonijn, idd, ik ga het vanmiddag proberen, maar heb ze niet bij mijn lijst gezet omdat ze nu nog niet echt een download zijn, pas als je er iets mee maakt.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 16:22
Search:

Hosted by uCoz