Datum: Vrijdag, 02 Maa 2012, 23:57 | Bericht # 151
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik heb sinds een tijdje eigenlijk een niuwe beste, dus de senerypacken gaan naar 2 ;p
het is niet echt een download want je ziet het niet...
het ontzichtbaar verhoogd pad, ondaks vele reacties van "nutteloos" van ander "leden" vind ik dit de handigste download ever made... omdat je voorwerpen van hoogt kan veranderen en dit geeft enorme mogelijkheden...
Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 09:09 | Bericht # 152
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind papegaaien het mooist ook heel mooi voor een tropische doorloopvoliere of een gewone voliere je kunt ze gewoon allemaal bij elkaar plaatsen want ibissen lepelaars en ander tropische vogel en je krijgt een heel mooi efect van allerlei verschillende (tropische)vogels die allemaal gegroepeert zijn en door de voliere vliegen ik ben vooral fan van ara's
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 21:43 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Aves , Artiodactyla snowleos projecten en de RR serie + bonus contents( bij allemaal de bonus dingen) zijn realistisch mooi en vooral leuk om in je zoos te zetten
Bericht veranderd door: hananas59 - Maandag, 26 Maa 2012, 18:39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik vind de flexible treppen pack van snowleo de beste! het is echt een toevoeging naast het verhoogde pad! ik vind het ook goed bedacht en erg realistisch
@ Sebastien99, Op dit forum moet je je mening onderbouwen. Dus waarom vind je dat ook? Volgende keer zal het als spam aangemerkt worden dus let erop! Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
FF een lijstje dervan maken: - Scenery Packs, hier kan je gewoon zoveel mee maken en het wordt er veel realistischer op. - Radical Remake, dit was hard nodig, want de BF-dieren zagen er niet echt mooi uit. - Jimmyhoopz Christmas Pack, de grassen kan je mooi als opvulling gebruiken en rotsen als perfecte achtergrond.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 11 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Klopt, Radical Remake was hard nodig. Ik vind de volieres van Sofie echt gaaf. Het geeft weer iets heel nieuws aan je Dierentuin. Ook alle vogeldownloads zijn goed, want helaas misten die nog in zt. Jammer dat er daarvan niet een nieuwe uitbreiding is gekomen ofzo Zoo geweldig!!!
Als het me lukt de sign's van JH voor elkaar te krijgen is dat m,n ievelings download, maar moet kijken of het lukt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ Dyly, er is een vogeluitbreiding, namelijk aves, maar misschien bedoel je geen officiële. Ik ben het wel met je eens dat ze een goede aanvulling zijn voor de dierentuin en als er ooit een ZT3 komt moet er zeker een vogeluitbreiding bij.
@ wollykonijn, idd, ik ga het vanmiddag proberen, maar heb ze niet bij mijn lijst gezet omdat ze nu nog niet echt een download zijn, pas als je er iets mee maakt.