ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (krieke668)
er zitten vaak grote bugs in...
Als je bedoelt met geen naam enz, kan hij niet zoveel aan doen, hij maakt één Duits taalfile, en die werkt niet in een Nederlands spel.
Maar verder ben ik het half met jullie eens, Snowleo heeft ook al veel mooie dingen uitgebracht hoor, en het feit dat hij nu niks uitbrengt, ben ik wel met jullie eens dat dat best wel vervelend is. Maar ik geef hem maar gewoon de tijd, want misschien brengt hij al die dingen in één keer uit??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Hij brengt niets uit, omdat hij een leven heeft, en omdat hij zowat de beste codeur in de community is, en dat tijd vraagt. En echt waar mensen, begin niet te zeuren dat iets lang duurt, hij maakt die downloads gratis en voor niks, om jullie een plezier te doen. En wat doen jullie terug? Jullie zitten te zeuren dat hij niks released, wat trouwens niet eens zo is. Hij heeft deze maand zelfs nog een schuilplaats voor dieren gemaakt met boomstammen, en gereleased, een v1 van een basis pack waarvan AL zijn oude en nieuwe downloads later deel van gaan zijn, en hij heeft een nice ingang gereleased op 6 december. Hij heeft op NS ook al veel verwijzingen gemaakt naar veel downloads op kerstmis, waaronder een epic rotsmuur voor tegen heuvels, en grote rotsmuren als achtergrond voor verblijven.
Plus, het enige gereleasete ding van hem dat bugs bevat is zijn grote Hack, wat ondertussen al vele keren geupdate is.
Get your information before you start whining. Banner+Avatar made by McCamel
Genoeg fotos als bewijs? (Alleen die boomstammen en die ingang zijn gereleased, de rest gaat waarschijnlijk gereleased worden op kerstmis.) Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Zondag, 18 Dec 2011, 11:30