ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
jongens bij mij doet ie het niet licht het aan dat ik het basis pack niet hep gedowload Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
@ ikbenkevin, ja daar licht het aan en je moet ook de combi-patch hebben! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ikbenkevin, gewoon een soort hack, die staat bij sze downloads op Northern Skies! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 18 Jan 2012, 21:28 | Bericht # 257
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Goh, ik heb mij aangemeld op northern skies (eigenlijk geregistreerd) maar ik weet echt niet hoe ik bij die dingen van snowleo kom, moet je een bepaald aantal berichten hebben misschien?
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 21:07 | Bericht # 259
zoomastermichman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
thomvonder in het begin van dit topic las ik dat jij alle ouwe downloads hebt van snowleo van zijn oude website kan je die misschien naar mij sturen? ik zoek al sinds ik zoo tycoon 2 speel na die downloads maar kan ze niet vinden vond alleen links op ztabc die niet meer werkten kan jij ze a.u.b na michel_onstenk@hotmail.com sturen?