ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ik geloof dat zijn spullen (of tenminste een groot deel dan) al lang niet meer te downloaden zijn. Of tenminste dat kan ik mij nog van een paar jaar terug herinneren.
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 21:36 | Bericht # 426
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb geen idee wat er met zijn downloads gebeurt zijn, maar ik weet wel dat de site nog steeds niet toegankelijk is. (Ik vrees ook voorlopig nog niet).
Datum: Zaterdag, 05 Jan 2013, 22:42 | Bericht # 428
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ pellewelle, zijn website is al een tijd offline gehaald, sze kennende zaal je nog lang kunnen wachten op een nieuwe, verschillende van zijn downloads zijn terug te vinden ztabc
Datum: Vrijdag, 01 Feb 2013, 12:00 | Bericht # 429
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Het lijkt wel of Zoo Tycoon aan het uitdrogen is. Steeds meer sites zijn "dood" kwa activiteiten. Nu ook Zoo Tycoon ABC gesloten Ik probeer al weken lang de Coastal Rocks te vinden, (ook andere projecten van Snowleo) maar zonder succes. Ook een directe mail naar snowleo mocht niet baten. Mij verwachting is laag, maar ik ga het jullie toch vragen: is er een mede gebruiker die mij enig werk van Snowleo wil toe mailen??! De coastal rocks staan bovenaan mijn verlang lijstje, maar ook zijn andere projects zijn zeer welkom! In eder geval, bij voorbaat dank. Uiterst vriendelijke groeten, Remeo. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!