Ja idd, ik ben ook blij dat hij de bugs er heeft uit gehaald Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
het volgende probleem van het girraffe huis is dieren kunnen niet door de schijfduren hou daar rekening mee \ of zijn de deuren alleen voor girraffe\ Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
@ ikbenkevin, heb je het giraffehousepack van snowleo's site wand die heeft geen bugs meer en ik denk dat het niet alleen giraffe is wand er is ook een deur voor bijvoorbeeld bongo's of zebra's een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
3
Kassa Medewerker
dankje legoman maar ik heb hem gedowload van zijn site maar er wil niet eens een olifant en een leeuw door heen Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
@ ikbenkevin, heb je van bijde olifanten Radical Remake wand dan kunnen de olifanten niet door die deur en de leeuw ik zou voor zijn verblijf gewoon snowleo's roofdierenhuis pack gebruiken of zijn ironbar fence pack een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
3
Kassa Medewerker
oke bedankt legoman voor je informatie\je hebt glijk ik had het roofdieren huis kunnen gebruiken\ Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vind het heel gaaf dat hij alles opnieuw uitbrengt! Ik was al tijden op zoek naar het Giraffenhuis, en dat is nu weer downloadbaar! Mijn dagen kunnen niet meer stuk!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
ik weet niet of het klopt maar ik heb een keer gehoord dat snowleo een pantergebouw aan het maken is weet iemand meneer dat pack uit komt als het bestaat en weet iemand wat hij nu allemaal aan het maken is