Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Snowleo
Lewa
Datum: Zondag, 03 Maa 2013, 16:54 | Bericht # 461   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Quote (Remeo)
Het lijkt wel of Zoo Tycoon aan het uitdrogen is. Steeds meer sites zijn "dood" kwa activiteiten. Nu ook Zoo Tycoon ABC gesloten >(

Die site komt terug, de originele server werkte niet langer, dus nu maken ze het opnieuw met een nieuwe server, waar uiteindelijk ook al de andere downloads van Snowleo terug komen.

De kans dat Snowleo zelf nog terugkeert is volgens DinosaurMan wel klein. ;)

Bericht
Quote (Remeo)
Het lijkt wel of Zoo Tycoon aan het uitdrogen is. Steeds meer sites zijn "dood" kwa activiteiten. Nu ook Zoo Tycoon ABC gesloten >(

Die site komt terug, de originele server werkte niet langer, dus nu maken ze het opnieuw met een nieuwe server, waar uiteindelijk ook al de andere downloads van Snowleo terug komen.

De kans dat Snowleo zelf nog terugkeert is volgens DinosaurMan wel klein. ;)

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 03 Maa 2013 om 16:54
Remeo
Datum: Zondag, 03 Maa 2013, 17:26 | Bericht # 462   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

@ Lewa,  lewa BEDANKT voor je bevestigende informatie! :D
Het zou jammer zijn als Snowleo niet meer terugkeert want ik vind hem steengoed!
Ik blijf iig positief!

Vriendelijke groet, Remeo

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht@ Lewa,  lewa BEDANKT voor je bevestigende informatie! :D
Het zou jammer zijn als Snowleo niet meer terugkeert want ik vind hem steengoed!
Ik blijf iig positief!

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 03 Maa 2013 om 17:26
Jerry-2
Datum: Dinsdag, 05 Maa 2013, 20:19 | Bericht # 463   
Jerry-2 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

ik heb geen idee, kreeg hem 2x binnen :P! sorry iniedergeval.
 Nog een vraag, bestaat er ook een soort apen klimrek of iets in die richting?
Berichtik heb geen idee, kreeg hem 2x binnen :P! sorry iniedergeval.
 Nog een vraag, bestaat er ook een soort apen klimrek of iets in die richting?

Bericht getypt door - Jerry-2
Toegevoegd op 05 Maa 2013 om 20:19
Remeo
Datum: Dinsdag, 05 Maa 2013, 20:51 | Bericht # 464   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Jerry-2,  Hoi Jerry, ik heb je een pb gestuurd met een primate scenery pack. Volgens mij zit daar iets van een klimrek in.
Alleen is deze volgens mij niet van Snowleo. Maar toch, beter iets, dan niets :)

Bericht@ Jerry-2,  Hoi Jerry, ik heb je een pb gestuurd met een primate scenery pack. Volgens mij zit daar iets van een klimrek in.
Alleen is deze volgens mij niet van Snowleo. Maar toch, beter iets, dan niets :)

Toegevoegd op 05 Maa 2013 om 20:51
Jerry-2
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 10:09 | Bericht # 465   
Jerry-2 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

@romeo, Super dankjewel. Weet jij dan misschien ook iets af van touwen die je kan plaatsen. Je ziet op verschillende foto's
apenverblijven met soort touwen. Alsof ze die beklimmen.
Bericht@romeo, Super dankjewel. Weet jij dan misschien ook iets af van touwen die je kan plaatsen. Je ziet op verschillende foto's
apenverblijven met soort touwen. Alsof ze die beklimmen.

Toegevoegd op 06 Maa 2013 om 10:09
krieke668
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 14:18 | Bericht # 466   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Als je deze bedoeld:  
Dan moet je bij de exclusieve van de site zijn.

Ik dacht dat ze ook nog ergens anders te krijgen waren, maar ik zou niet meer weten waar, op Tesara heb je denk ik nog wel de beste kans om ze te vinden...
BerichtAls je deze bedoeld:  
Dan moet je bij de exclusieve van de site zijn.

Ik dacht dat ze ook nog ergens anders te krijgen waren, maar ik zou niet meer weten waar, op Tesara heb je denk ik nog wel de beste kans om ze te vinden...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 06 Maa 2013 om 14:18
Remeo
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 17:18 | Bericht # 467   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Jerry-2, Krieke heeft gelijk, ze staan in de exclusieve downloads van deze site. De afspraak is dat exclusieve downloads niet verstuurd worden, daarom zijn het exclusieve downloads.
anders had ik je wel een pb met die download gestuurd. )Het is alleen wel zo dat die touwen puur voor decoratie zijn. De apen/primaten zullen geen gebruik maken van de touwen.
Ik heb nog wel een dowload met een soort van platform. Dit kun je ook gebruiken voor katachtigen. Ik stuur je een pb.

Bericht veranderd door: Remeo - Woensdag, 06 Maa 2013, 17:36
Bericht@ Jerry-2, Krieke heeft gelijk, ze staan in de exclusieve downloads van deze site. De afspraak is dat exclusieve downloads niet verstuurd worden, daarom zijn het exclusieve downloads.
anders had ik je wel een pb met die download gestuurd. )Het is alleen wel zo dat die touwen puur voor decoratie zijn. De apen/primaten zullen geen gebruik maken van de touwen.
Ik heb nog wel een dowload met een soort van platform. Dit kun je ook gebruiken voor katachtigen. Ik stuur je een pb.

Toegevoegd op 06 Maa 2013 om 17:18
Dylannn16
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 19:04 | Bericht # 468   
Dylannn16 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Snowleo heeft best goede pakketjes ik weet niet of ik ze allemaal heb.. als iemand nog iets heeft zou die zo vriendelijk willen zijn die te sturen a.u.b.

Grotjes Dylan

Bericht veranderd door: Dylannn16 - Woensdag, 06 Maa 2013, 19:07
BerichtSnowleo heeft best goede pakketjes ik weet niet of ik ze allemaal heb.. als iemand nog iets heeft zou die zo vriendelijk willen zijn die te sturen a.u.b.

Grotjes Dylan

Bericht getypt door - Dylannn16
Toegevoegd op 06 Maa 2013 om 19:04
Jerry-2
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 19:10 | Bericht # 469   
Jerry-2 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

@ Remeo

Alvast bedankt voor alle dingen die je al heb gestuurd,

ik had een vraag. Heb jij ook marine land stuff, zoals objecten, packs, dieren enz.
en kan ik die miss ook krijgen. het is idd heel moelijk om nu nog downloads te vinden
op het internet. Helaas...

Gr Jerry-2
Bericht@ Remeo

Alvast bedankt voor alle dingen die je al heb gestuurd,

ik had een vraag. Heb jij ook marine land stuff, zoals objecten, packs, dieren enz.
en kan ik die miss ook krijgen. het is idd heel moelijk om nu nog downloads te vinden
op het internet. Helaas...

Gr Jerry-2

Toegevoegd op 14 Maa 2013 om 19:10
Remeo
Datum: Vrijdag, 15 Maa 2013, 16:16 | Bericht # 470   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Jerry-2, Hoi Jerry, ik zou je best tegemoed willen komen met downloads die moeilijk te vinden zijn. Dat zijn onder andere, downloads van Snowleo.
De downloads die jij nu verzoekt zijn relatief makkelijk te vinden op het internet. Enige inspanning mag toch vereist worden, dacht ik zo.
Ik zal je een tip geven, hoe te zoeken (en te vinden, zoals ik vaak doe).

Als je naar de start pagina van ZTSF gaat (links onder het kopje INLOGGEN) zie je LINK PARTNERS staan. Als je dan ALLE LINKS aanklikt, krijg je een zee van ZT sites.
Als je deze 1 voor 1 bezoekt, aameld/registreerd, kun je honderden downloads vinden.

Veel plezier en succes!

Bericht@ Jerry-2, Hoi Jerry, ik zou je best tegemoed willen komen met downloads die moeilijk te vinden zijn. Dat zijn onder andere, downloads van Snowleo.
De downloads die jij nu verzoekt zijn relatief makkelijk te vinden op het internet. Enige inspanning mag toch vereist worden, dacht ik zo.
Ik zal je een tip geven, hoe te zoeken (en te vinden, zoals ik vaak doe).

Als je naar de start pagina van ZTSF gaat (links onder het kopje INLOGGEN) zie je LINK PARTNERS staan. Als je dan ALLE LINKS aanklikt, krijg je een zee van ZT sites.
Als je deze 1 voor 1 bezoekt, aameld/registreerd, kun je honderden downloads vinden.

Veel plezier en succes!

Toegevoegd op 15 Maa 2013 om 16:16
Search:

Hosted by uCoz