Het lijkt wel of Zoo Tycoon aan het uitdrogen is. Steeds meer sites zijn "dood" kwa activiteiten. Nu ook Zoo Tycoon ABC gesloten >(
Die site komt terug, de originele server werkte niet langer, dus nu maken ze het opnieuw met een nieuwe server, waar uiteindelijk ook al de andere downloads van Snowleo terug komen.
De kans dat Snowleo zelf nog terugkeert is volgens DinosaurMan wel klein.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ Lewa, lewa BEDANKT voor je bevestigende informatie! Het zou jammer zijn als Snowleo niet meer terugkeert want ik vind hem steengoed! Ik blijf iig positief!
Vriendelijke groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Dinsdag, 05 Maa 2013, 20:51 | Bericht # 464
Kassa Medewerker
@ Jerry-2, Hoi Jerry, ik heb je een pb gestuurd met een primate scenery pack. Volgens mij zit daar iets van een klimrek in. Alleen is deze volgens mij niet van Snowleo. Maar toch, beter iets, dan niets Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 10:09 | Bericht # 465
Jerry-2
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@romeo, Super dankjewel. Weet jij dan misschien ook iets af van touwen die je kan plaatsen. Je ziet op verschillende foto's apenverblijven met soort touwen. Alsof ze die beklimmen.
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 14:18 | Bericht # 466
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Als je deze bedoeld: Dan moet je bij de exclusieve van de site zijn.
Ik dacht dat ze ook nog ergens anders te krijgen waren, maar ik zou niet meer weten waar, op Tesara heb je denk ik nog wel de beste kans om ze te vinden...
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 17:18 | Bericht # 467
Kassa Medewerker
@ Jerry-2, Krieke heeft gelijk, ze staan in de exclusieve downloads van deze site. De afspraak is dat exclusieve downloads niet verstuurd worden, daarom zijn het exclusieve downloads. anders had ik je wel een pb met die download gestuurd. )Het is alleen wel zo dat die touwen puur voor decoratie zijn. De apen/primaten zullen geen gebruik maken van de touwen. Ik heb nog wel een dowload met een soort van platform. Dit kun je ook gebruiken voor katachtigen. Ik stuur je een pb.
Bericht veranderd door: Remeo - Woensdag, 06 Maa 2013, 17:36
Datum: Woensdag, 06 Maa 2013, 19:04 | Bericht # 468
Dylannn16
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Snowleo heeft best goede pakketjes ik weet niet of ik ze allemaal heb.. als iemand nog iets heeft zou die zo vriendelijk willen zijn die te sturen a.u.b.
Grotjes Dylan
Bericht veranderd door: Dylannn16 - Woensdag, 06 Maa 2013, 19:07
Datum: Donderdag, 14 Maa 2013, 19:10 | Bericht # 469
Jerry-2
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ Remeo,
Alvast bedankt voor alle dingen die je al heb gestuurd,
ik had een vraag. Heb jij ook marine land stuff, zoals objecten, packs, dieren enz. en kan ik die miss ook krijgen. het is idd heel moelijk om nu nog downloads te vinden op het internet. Helaas...
Datum: Vrijdag, 15 Maa 2013, 16:16 | Bericht # 470
Kassa Medewerker
@ Jerry-2, Hoi Jerry, ik zou je best tegemoed willen komen met downloads die moeilijk te vinden zijn. Dat zijn onder andere, downloads van Snowleo. De downloads die jij nu verzoekt zijn relatief makkelijk te vinden op het internet. Enige inspanning mag toch vereist worden, dacht ik zo. Ik zal je een tip geven, hoe te zoeken (en te vinden, zoals ik vaak doe).
Als je naar de start pagina van ZTSF gaat (links onder het kopje INLOGGEN) zie je LINK PARTNERS staan. Als je dan ALLE LINKS aanklikt, krijg je een zee van ZT sites. Als je deze 1 voor 1 bezoekt, aameld/registreerd, kun je honderden downloads vinden.
Veel plezier en succes!