Snowleo
Jerry-2
Datum: Vrijdag, 15 Maa 2013, 17:21 | Bericht # 471
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ Remeo , Oke super bedankt, ik ga kijken wat ik allemaal kan vinden. Gr Jerry
Bericht @ Remeo , Oke super bedankt, ik ga kijken wat ik allemaal kan vinden. Gr JerryBericht getypt door - Jerry-2 Toegevoegd op 15 Maa 2013 om 17:21
d-frijters
Datum: Woensdag, 20 Maa 2013, 17:03 | Bericht # 472
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo, Zou iemand mij het Carnivore House willen sturen? Je zou me er erg mee helpen! Alvast bedankt !
Bericht Hallo, Zou iemand mij het Carnivore House willen sturen? Je zou me er erg mee helpen! Alvast bedankt ! Bericht getypt door - d-frijters Toegevoegd op 20 Maa 2013 om 17:03
tinetjeee
Datum: Vrijdag, 10 Mei 2013, 16:02 | Bericht # 473
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
zou iemand mij de downloads die nog werken van snowleo is kunnen sturen? dat zou me verder helpen! groetjes tinetjeee ;d
Bericht zou iemand mij de downloads die nog werken van snowleo is kunnen sturen? dat zou me verder helpen! groetjes tinetjeee ;d Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 10 Mei 2013 om 16:02
nikkiligthart
Datum: Vrijdag, 10 Mei 2013, 17:59 | Bericht # 474
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo, zou iemand mij de een paar downloads van snowleo willen sturen? (bijv. rotsmuren, carnivore house etc.)
Bericht hallo, zou iemand mij de een paar downloads van snowleo willen sturen? (bijv. rotsmuren, carnivore house etc.) Bericht getypt door - nikkiligthart Toegevoegd op 10 Mei 2013 om 17:59
Remeo
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 09:29 | Bericht # 475
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
@ tinetjeee , @ nikkiligthart , Ik heb jullie een pb met enige Snowleo files gestuurd. Groet, Remeo
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht @ tinetjeee , @ nikkiligthart , Ik heb jullie een pb met enige Snowleo files gestuurd. Groet, RemeoBericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 09:29
davidy12
Datum: Zaterdag, 18 Mei 2013, 23:25 | Bericht # 476
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ davidy12 , I need some dls too. If anyone has them PM me please.
Bericht @ davidy12 , I need some dls too. If anyone has them PM me please.Bericht getypt door - davidy12 Toegevoegd op 18 Mei 2013 om 23:25
ambertjee32
Datum: Maandag, 10 Jun 2013, 20:00 | Bericht # 477
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (nikkiligthart )
hallo, zou iemand mij de een paar downloads van snowleo willen sturen? (bijv. rotsmuren, carnivore house etc.)
ik zou die ook heel graag willen! zou je een paar downloads naar me willen doorsturen? alvast bedankt!!:D
Bericht Quote (nikkiligthart )
ik zou die ook heel graag willen! zou je een paar downloads naar me willen doorsturen? alvast bedankt!!:DBericht getypt door - ambertjee32 Toegevoegd op 10 Jun 2013 om 20:00
boerroel545
Datum: Maandag, 10 Jun 2013, 20:04 | Bericht # 478
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ ambertjee32 , als je je e-mail via pm geeft zal ik er wel een paar naar je sturen
Bericht @ ambertjee32 , als je je e-mail via pm geeft zal ik er wel een paar naar je sturen Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 10 Jun 2013 om 20:04
nikkiligthart
Datum: Dinsdag, 11 Jun 2013, 15:16 | Bericht # 479
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heel erg bedankt romeo! ik heb erg veel plezier van de downloads!Added (11 Jun 2013, 15:16) --------------------------------------------- hallo, ik kreeg van romeo een aantal snowleo-downloads. Ook een soort huisje (bij safari/kabelbaan) het leek me een soort huisje voor boottochtjes (er zaten ook boeien bij) alleen kan ik ze nergens plaatsen weet iemand waar ik ze moet plaatsen?
Bericht heel erg bedankt romeo! ik heb erg veel plezier van de downloads!Added (11 Jun 2013, 15:16) --------------------------------------------- hallo, ik kreeg van romeo een aantal snowleo-downloads. Ook een soort huisje (bij safari/kabelbaan) het leek me een soort huisje voor boottochtjes (er zaten ook boeien bij) alleen kan ik ze nergens plaatsen weet iemand waar ik ze moet plaatsen?
Bericht getypt door - nikkiligthart Toegevoegd op 11 Jun 2013 om 15:16
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 11 Jun 2013, 16:21 | Bericht # 480
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ nikkiligthart , die is idd voor boottochtjes, het 'huis' plaats je aan de waterkant, deels in het water. Met de boeien maak je een route door het water, net als de jeeps en kabelbaan.
Bericht @ nikkiligthart , die is idd voor boottochtjes, het 'huis' plaats je aan de waterkant, deels in het water. Met de boeien maak je een route door het water, net als de jeeps en kabelbaan.Bericht getypt door - Giraffe87 Toegevoegd op 11 Jun 2013 om 16:21