ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
wow mooie update jeffrey ik vind je wisenten verblijf echt heel cool veel respect voor dat ook hat damhertverblijf is echt mooi ingericht met die boomstam enzo. en ik had nog 2 vraagjes 1:hoe heb jij ARTIDOCTYLA (dunno hoe je het schrijft) europa gedownload?!?! 2:hoe kan jij zulke mooie verblijven maken?!?!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (ZebraZappo)
1:hoe heb jij ARTIDOCTYLA (dunno hoe je het schrijft) europa gedownload?!?!
Ik heb hem gewoon gedownload zo als alle andere downloads.......
Quote (ZebraZappo)
2:hoe kan jij zulke mooie verblijven maken?!?!
Ik begin met een dier te bedenken waarvoor ik een verblijf wil bouwen. Dan ga ik eerst kijken wat voor hek er bij het thema of bij het dier past. Ik maak een goede lengte en breedte (Ik gebruik nooit rechte hoeken of vierkanten altijd schuine muren in de plaats van hoeken). Dan plaats ik de stenen. Dan de planten en daarna de dieren. Dan kijk ik in de bezoekers mode hoe het er uit ziet en maak ik eventueel wat aanpassingen. En daarna begint het verhaal eigenlijk opnieuw met een binnenverblijf. (Daar gebruik ik wel gewone hoeken). En zo maak ik een paar verblijven. Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 05 Feb 2012, 19:07
Datum: Vrijdag, 10 Feb 2012, 21:45 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (Real_thomas)
je moest nadenken voor verblijven, ik dacht aan een aap...
Ik ben ala bezig met een apen verblijf maar ben nu eerst bezig met de woestijn hal, en het reptilen huis. daarna ga ik nog een stukje van Eurasia maken dus een druk schema maar ik doe mijn best! Always look on the bright side of life!
Datum: Dinsdag, 14 Feb 2012, 17:31 | Bericht # 108
pretmachine
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dit ziet er echt geweldadig mooi uit, verblijfen ook top!! vooral die van de wisenten (als ik het goed zeg ;)) een paar vraagjes: -waar heb je die mooie reskins/dieren vandaan? -en al die mooie planten/rotsen? zoasl bij de wisenten zie je rotsen op de achtergrond als ik het goed heb -en waar heb je dat zwarte bankje vandaan ;P sorry voor zoveel vragen, voorderest je zoo ziet er beeldig uit