Datum: Woensdag, 21 Dec 2011, 22:04 | Bericht # 92
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Echt heel mooi gedaan! Het restaurant onder de koepel, het maki, zeeolifanten of bongo verblijf. Gewoon TOP. Je beplanting van de verblijven kan ook niet beter. Je mag best wel trots zijn op jezelf dat je dit kunt maken. Ook heeft je dierentuin een pareltje met de zeeolifanten. RESPECT!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
het zijn geen verblijfen maar gewoon tekeningen van zand en zo.
Added (05 Feb 2012, 13:28) --------------------------------------------- Eindelijk eens tijd voor een nieuwe update. Ik had eigenlijk de vorige keer de binnenverblijven belooft maar zijn toch maar een paar nieuwe hokken geworden. Maar ik ga gewoon beginnen en wens jullie veel plezier!
De vorige keer waren we ongeveer bij het Maki verblijf gestopt. En zo als je kunt zien zijn er aardig wat veranderingen bij het eind van de vorige keer. Eerst stond hier nog een Neushoorn standbeeld maar die hebben we vervangen. Als we de bocht doorlopen komen we bij een soort grot tunnel. Deze tunnel is eigenlijk het begin van ons nieuwe thema gebied: "Eurasia". En de eerste dieren van dit thema zijn onze Wisenten. En nog eentje. En dit vind ik wel 1 van de mooiste foto's. En deze vond ik gewoon grappig . En dan de laatse foto van de Wisenten. In totaal hebben we 2 vrouwlijke Wisenten en 1 mannetje. Maar we hebben geluk want 1 van de vrouwtjes is drachtig! Maar we gaan nu verder naar het volgende hok. En zo komen we aan bij de Sneeuwuil voilere! En daar vliegt de 1e! En daar gaat de 2e! En de 3e geniet tussen het hoge even van een kuikentje. En daar vliegt er nog 1 en tevens de laatste. We gaan verder. Als we het pad af lopen komen we bij een brug aan. Onder deze brug bevind zich het Damhert verblijf met 3 vrouwtjes en 1 mannetje. En aan de andere kant. En weer naar de andere kant. En dit vins ik de mooiste foto bij de Damherten: En dat was het einde van deze updaté. Helaas was het niet veel maar toch......... Ik hoop zo snel mogelijk de foto's van achter de schermen te kunnen laten zien. Maar jullie weten hoe lang het duurt soms voor ik weer eens updaté.............. Ik heb nog 1 al wat ouder foto van de Wisenten maar ik vons hem toch nog de moeite waard om te laten zien. . Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Zondag, 05 Feb 2012, 14:30