ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Update 1, Hampshire Nat. Zoo, 05/09/2010
Welkom bij Hampshire National Zoo. Onderdeel van de FZAC (Frank Zoo and Aquarium Company) Hampshire is een kleine Zoo in Hampshire, vooral bedoelt om nou eens mijn kunsten te laten zien.
Siberische Tijgers
Overzichtsfoto:
Lynxen
Overzichtsfoto:
Hopelijk heb je genoten, want dit is boven mijn stijl! Vragen en complimenten zijn natuurlijk welkom, maar vragen over downloads gaat uiteraard via PB!
Volgende keer: Lippenberen...
Frank Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
sorry maar ik vind het een beetje een vervelende manier om een zoo te moeten bekijken maar ik vind de zoo zelf wel echt vet mooi Always look on the bright side of life!
9
Curator
De afbeeldingen zijn zichtbaar gemaakt! De banner komt nog! Maar blijf genieten van Hampshire Zoo Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind de verblijven erg mooi gemaakt, mijn complimenten daarvoor! ik zou wel graag nog wat overzichts foto's zien dat maakt het toch wat overzichtelijker!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
9
Curator
Caspar1995@
Ik heb nog meer, en dat horen jullie nog eigenlijk nog niet te zien, maar jullie krijgen de overzicht van de verblijven wel te zien. Je moet deze zoo eigenlijk zien als een showzoo, waar er verschillende dierenverblijven zijn die op zich zelf een kunst zijn, en deze dierntuin is toevallig gewoon een verzameling van die verblijven.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind dat je een 2 hele goeie hokken hebt gemaakt, je maakt heel goed en realistisch gebruik van planten en ik vind ook dat je de downloads op een leuke manier weet te gebruiken. Ook lijken de uitzichtpunten heel levensecht.
Mooi gemaakt! Lijkt echt net op een echt berenverblijf (veel kale bomen, rotsachtig, wat kleine plantjes) Leuk dat je die rotsen als hek gebruikt erg realistisch. Alleen zou ik de hekken (zie 2de plaatje) iets verder van het pad afzetten anders lijkt het zo krap Always look on the bright side of life!