Update 3*, Hampshire Nat. Zoo,
*Extra update, behind the scenes.
05/09/2010
Welkom bij deze deze aflevering speciale editie van Hampshire Nat. Zoo: 'Achter de schermen' Er zijn nogal wat kritieke punten opgemerkt over Hampshire Nat. Zoo
En vandaag worden juist de klachten behandeld, want Hampshire Nat. Zoo wil natuurlijk zo veel mogelijk tevreden gasten hebben
Krappe Situatie
Quote ("Terdo")
Alleen zou ik de hekken (zie 2de plaatje) iets verder van het pad afzetten anders lijkt het zo krap
Ik had er nog niet zo bij na gedacht, maar ik ben het Inderdaad met je eens
Verbetering:
Bosdieren zonder Bos
Quote ("Joppie777")
...het lynxenverblijf vind ik een stuk minder.
Het is erg kaal terwijl dat wel bosdieren zijn.
Of heb je de Rode Lynx gebruikt? Anders zou ik wat meer beplanting plaatsen.
Jep! En zelf vind ik ook dat ze een kleine verblijf hebben, dus hier heb je een groenere, en groter Lynx Verblijf:
Rotsen en stenen
Quote (X4ndr4")
Misschien zou je bij de lippenberen iets minder van die rotsen moeten gebruiken,
het lijkt nu een beetje rommelig (is mijn mening hoor, ik hou niet zo van die rotsen).
Quote ("Rejesi")
Verder vind ik het niet zo lelijk met die rotsen alleen zou ik als ik jou was verschillende rotsen gebruiken ipv 1 soort
Helaas kan ik voor jullie beiden niks betekenen, maar ik kan mijn rotskeuze uitleggen.
De Rotsen van Snowleo vind ik erg mooi en probeer ik ook goed gebruik van te maken.
En de Rotsen van het Gematige Woud sluiten aan op de Boomstammen, want eentje heeft die gematige woud rots aan de Boomstronk zitten.
Maar er zijn genoeg dieren waarbij ik in de toekomst geen boomstammen zal gebruiken, en die krijgen gewoon de normale rots van het bijbehorende biosysteem.
Hopelijk begripen jullie mijn Rotskeuze
Kaal Buitengebied
Quote ("Rejesi")
Misschien moet je op de plekken waar je geen dierentuin hebt bomen zetten zodat het niet zo kaal is opde overzichtsfoto's.
Maar voor deze klacht van jou heb ik dus wel een oplossing.
Verbetering:
Volgende keer: De Ara's
Frank