ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Hier komt mijn nieuwste zoo. Ja, het is...
De nieuwe zoo in de Canadeese regio Calgary, gelegen in het een van de mooiste en prachtigste natuurreservaten van Canda, Calgary Forest. In het reservatie-gebied Calary, hebben wij een zoo gebouwd in de zelfde style van Calgary's natuur..
Steenbok
Ons eerste dier van Calgary Forest Zoo is de Steenbok.
De ezoekers kunnen hier rustig zitten en genieten van de Steenbokken.
Een van de steenbokken, rechts van haar (ja, haar) is een waterfall, zoals je vast al gezien hebt.
Het rust- stalletje.
Overview:
Bedankt voor het kijken. Volgende keer... De uil.
TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Dinsdag, 30 Nov 2010, 16:48
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@Raymond, Ehm, niet alle dierentuinen hebben bergverblijven hoor, het kost geld, en bovendien zou het moeilijk zijn om met bulldozers, vrachtwagens naar het midden van het woud te gaan om daar alle rust te verstoren en er een hoop rotsen te gooien, speciaal voor een verblijf, terwijl ze even goed op de grond kunnen wonen.
En over de zoo, ik vind hem supermooi, echt goed gedaan! En zeg het me als ik weer iets moet vertalen op je site!
Ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb betere delen van je gezien Ik mis nou eenmaal gewoon veel hogere beplanting in de voliéres. Echter wil ik je wel complimenteren met het leuk aankleden van het gebied en het orgineel gevormde gebouwtje. Maar voor uilen vind ik deze verblijven niet ideaal.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb dat kleine oehoeverblijf al eens eerder gezien. het was toen ik ongeveer 4 was. ik weet niet waar maar het was in een echte zoo. heb jij je inspiratie voor dat verblijf van een echte zoo gehaald? maar over de update. de verblijven zijn mooi aangekleed maar het is een klein beetje saai. ik mis een paar bloemen en dat de fotos snachts zijn genomen maakt het nog wat onduidelijker. maar verder toppie. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt