ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
@Raymond, Ben ik met je eens, maar heb jij mooie bomen in ZT2 die onder hoogte 6 van Sophie's nieuwe violere. Heel weinig, alleen de bomen die ik nou had. Dus de hoeveelheid bomen kan ik echt niks aan doen, tenzij jij nog wat mooie realistische bomen voor me hebt.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ Tigerkeeper, heb je wel eens gehoord van de lijsterbes ??? Dat is een hele mooie boom die ongeveer 2 tot 3 hoog is ( In sophie hoogtes ) Raymond gebruikt hem vaak en ik ook , het biome van de lijsterbes is gematigd woud. En als je niet weet waar die is te downloaden... hier is de link http://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Foliage ( Hij zit in het tepretate forest pack )
9
Curator
Ik wil even mededelen dat vanaf de eerst volgende update ook steeds een kleine journaal wordt mee geleverd over het herbouwen van Jason GL Zoo. Deze oude zoo, die al lang bestaat, is in september overgenomen door de FZAC. Alleen is hij nog niet klaar, daarom word het orgineel herbouwd. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie zoo alleen vind ik (zoals raymond eerder zij) dat meer beplanting een vereiste is daarvoor geen hoge bomen, maar hoge struikgewassen en sparren en dergelijke groetjes
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Super mooi !!! ik vind het verblijf van de pudu niet echt mooi... te veel rosten en als je wat meer verschillende hoogtes bij je rotsen doet is het net weer wat mooier En ik vind die stellingen erg mooi !!!
Bericht veranderd door: Dierentuiner - Maandag, 27 Dec 2010, 18:56
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 16:07 | Bericht # 48
9
Curator
@Stijnemijn, Bedankt voor de reactie, maar op deze manier is het spam. Lees anders de regels maar even door.
Welkom bij de eerste officiele Jason GL update!. Onze eerste update start waar een zoo ook start, en dat is uiteraard de
Ja, het gebied tussen de ingang en de kaart-controle.
De vorige keer heb ik je een sneak-peak laten zien van de verbouwing van deze zoo. Laten we een kijkje nemen hoe het is geworden. Europese Otter (Ingang-gebied)
Ik ga niet echt veel vertelen deze keer, maar ik wil gewoon even laten zien hoe het is geworden:
Overzicht:
Ringstaartmaki (Ingang-gebied)
Ook een dier waarvan ik het nog-niet-afgeronde verblijf vorige keer heb geshowd. Zelf vind ik dit mijn mooiste maki-verblijf.
Overzicht:
De volgende keer als ik Jason GL Zoo show, beginnen we met het eerste continent, Azië.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 23:14 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb al de pagina's van dit topic eens door gelezen en heb er dit over te zeggen: ONGELOFELIJK
ik vond vooral het tijgerverblijf super door de bedekking van de grond met lang gras tot in het water toe ziet er erg gaaf uit en vind er vooral natuurlijk uit zien (past goed bij tijgers) het panda verblijf vind ik echter iets te krap.. ik las dat je veel commentaar heb gekregen op het verblijf van de pudu, maar persoonlijk vond ik het een erg origineel idee dat ik nog niet vaak heb gezien! al had ik misschien wel iets meer hoge bomen tussen de 'maze' geplaatst.
tot slot vond ik het europese otter verblijf een van de uitblinkers. het is mij een raadsel hoe je het water met zijn glazen tankwall in deze perfecte verhouding met betrekking tot de bezoekers heb gemaakt. de verschillende bamboe in combinatie met de rotsen maken het plaatje compleet! Tigerkeeper, super bedankt voor deze bron van inspiratie!