ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Dit moet ik even kwijt, wat een prachtig verblijf!!! De rotsen leuk gedaan, ook met die boomstammen leuk neergezet. Echt allemaal perfect. En ik vind dat je ook goed gebruikt maakt van je downloads in het spel.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
1e update
oei, inderdaad, ik heb dit over het hoofd gezien, echt hartstikke mooi gedaan, de tijgers hebben echt een prachtig verblijf!! alleen hoe de grond met het water loopt en die stenen in het midden is echt heel goed! en dat dunnen watervalletje is ook erg orgineel, echt serieus prachtig gedaan!
2e update, haha, lekker gammel die bomen, wel echt koning gedaan!! weer hartstikke mooi, echt , waar haal je die inspiratie vandaan!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Dinsdag, 01 Feb 2011, 17:54
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind het hee erg mooi, maar ik vind de bambo iets te erghet overheerst een beetje ju ekunt beter wat hogere gord planten gebruiken, veder ziet het er prachtig uit ik ben alleen goed in het plaaatsne van planten dus deze tip si misschien handig!!! Hallo mensen!! PB me!!
Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 12:42 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Hey iedereen, en welkom bij alweer een update van...
First the list of the work-order: -Lippen Beer -Aziatische Olifant -Oerang-Oetan -Chinese gedeelte; Met de grote- en kleine Panda.
En je ziet, het is nu tijd voor de...
Aziatische Olifant
Het 2de dier in het Asian Order Plan. Als je ziet op de vorige pic, aan de andere kant van het verblijf staat een observatie punt.
Dat observatie punt zit vast aan Europe. Maar vergeet dat, dat komt later in het Jason G.L avontuur. Hier een pic van de Aziatische kant van het verblijf.
Een algemeen plaatje van het verblijf.
Dit dier krijgt binnenkort misschien wel een eigen fonds binnen de FZAC.
Overzichtsfoto:
Echt bedankt voor het kijken. Laat gerust een reactie achter.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
zo goed gebruik gemaakt van downloads super mooi, maar ik zou in het verblijf wat bamboe doen ( dat had je in de andere verblijven ook ) ik kijk uit naar de oerang-oetans en de panda's in china
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Nieuw uitbreidingsplan FZAC
Binnenkort breid FZAC haar showsite's uit, dat zijn de plekken waar je behalve op de site de FZAC ook kan bekijken. Deze lijst met site's beginnen met een "best of..." per dierentuin. Dat betekent dat het hier begint still te liggen. Maar niet helemaal, de oude update's worden in een nieuw jasje gezet, maar met de zelfde info. In deze zelfde stijl wordt later verder gewerkt op elke site die ik tot nu heb.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Echt een super mooie dierentuin. Je hebt goed gebruikt gemaakt van verschillende planten. Ik vind het verblijf van de Aziatische olifanten echt super mooi gemaakt.