ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
@be-like-water,
kuch, erg bedankt voor de reactie, wordt er wel wat verlegen van. Valt me wel op, je bent net nieuw, en dan zo bericht onderbouwen. Zie dat je dat eerst niet deed, wel heel goed geluisterd naar de crew
@De anderen,
Vanmiddag geef ik een update met het tijgerverblijf. Wel is deze speciaal voor de Aziatische contest van de groep Azië. Alleen hier is ook nog de Intro van de Aziatische gedeelte. In de groep azië show ik vanmiddag alleen het tijgerverblijf.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Super tigerkeeper, Ik vond je eerste update van deze zoo iets minder maar dat kwam waarschijnlijk door de troep.
Ik vind het otter verblijf ook zeer mooi gemaakt, leuk beplant en mooi onderwater zicht, Ik vind je ringstaart maki iets wat druk maar dat komt denk ik omdat het zo klein en vol is.
9
Curator
Dat het zo'n troep was? Daarom heet het ook verbouwing, het was nog niet af. Maar troep? Dat is goed gelukt, dan leek het dus echt op een verbouwing Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
9
Curator
Welkom terug bij de derde gemaakte zoo van de FZAC. We beginen vandaag bij de eerste continent, and dat is...
De vorige keer we waren geëindigd bij de Ringstaartmaki's. Als je doorloopt, kom ja aan bij de kaart-controle. En dan, start het het avontuur door de continenten. Azië start bij dit pleintje met veel bamboe:
En nou, ga ik het het verblijf showen waar jullie zo hoopvol hebben op gewacht Welkom bij het eerste dier van Azië
Tijgers Ik ben eigenlijk zo opgewonden om dit jullie te showen.
We komen vanaf dat plein, en we gaan staan voor het verblijf. Het beeld wat we dan zien:
We hebben ook een observatie gebouw, waar de bezoekers het verblijf kan zien.
Achter het bamboe, aan het eind van het verblijf, heb ik deze waterfall gemaakt:
Overzichtsfoto:
Ik vind het eigenlijk zo jammer, dat deze update nu al voorbij is! Dank voor het kijken, en laat gerust een reactie achter.
Frank
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Dinsdag, 18 Jan 2011, 17:54
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 20:32 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Mooi gedaan, maar bijv. het observatie gebouw zal ik met een scereny pack doen want ik vindt dat niet echt mooi. Dat is mijn mening maar voor de rest niks.
9
Curator
Hey allemaal, hier een nieuwe update van
Zoals ik al zei op Tesara, ga ik Azië bouwen in deze volgorde: -Lippenbeer -Aziatische Olifant -Oerang-Oetan -Chinees gedeelte; Met Reuzen- en Rode Panda.
Deze keer het eerste dier op de lijst, de...
Lippenbeer
Er zijn maar een paar diersoorten die in 2 FZAC Zoos tegelijk zijn , Maar dat is dus iets waar de Lippenbeer zeldzaam in is. Dit diersoorten leeft in de welbekende Hamphsire Nat. Zoo, en natuurlijk nu in het Azië gedeelte van Jason GL Zoo. En dat gaan we nu zien. Let's start!
We lopen van het tijger-observatie hut naar dit verblijf. Dit zien we dus.
Een foto vanuit dit verblijf.
Overview:
Je ziet dus geen Lippenbeer, en dat kan wel kloppen. Ik heb ze beust niet geplaatst omdat ze de boomstammen toch niet willen gaan gebruiken, en enorm gaan zeuren. Ik had overigens geen tjd voor het te photoshoppen. Op Tesara had ik gevraagd of iemand het voor me kon editen, hier heb ik daar geen behoefte toe.
Maar wel hartelijk bedankt voor het kijken. Frank