Verblijven Tip topic!
tigerman
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 16:38 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ik vind het heel mooi, maar dit lukt alleen maar als je het water-detail op het hoogste hebt staan, anders reflecteerd het water niet, en zie je dat het eigenlijk ondiep is, wat niet echt mooi is...
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Ik vind het heel mooi, maar dit lukt alleen maar als je het water-detail op het hoogste hebt staan, anders reflecteerd het water niet, en zie je dat het eigenlijk ondiep is, wat niet echt mooi is... Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 16:38
Jorrit
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 18:13 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik ben het met je eens dat dat ondiepe niet mooi is, maar anders zwemmen de dolfijnen er zo doorheen(eigen ervaring) . En dat water detail hoger zetten is geen moeite denk ik .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht Ik ben het met je eens dat dat ondiepe niet mooi is, maar anders zwemmen de dolfijnen er zo doorheen(eigen ervaring) . En dat water detail hoger zetten is geen moeite denk ik . Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 18:13
tigerman
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 18:24 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Dat is waar, maar bij mensen met een trage computer kan dat echt een groot verschil maken...
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Dat is waar, maar bij mensen met een trage computer kan dat echt een groot verschil maken... Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 18:24
Joshua
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 09:59 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Tigerman, ik heb het zelfde probleem. Maar ik vind het zeker een heel mooi verblijf.
Bericht Tigerman, ik heb het zelfde probleem. Maar ik vind het zeker een heel mooi verblijf. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 09:59
caspar1995
Datum: Donderdag, 17 Maa 2011, 18:12 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
ik zit in dubio, ik heb een verblijf gemaakt voor waterleguanen/gevlekte adelaarsrog, maar ik weet niet of ik er ruines in zal doen wat vinden jullie? zonder ruines:
met ruines:
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ik zit in dubio, ik heb een verblijf gemaakt voor waterleguanen/gevlekte adelaarsrog, maar ik weet niet of ik er ruines in zal doen wat vinden jullie? zonder ruines:
met ruines:
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 17 Maa 2011 om 18:12
raymondhoek
Datum: Donderdag, 17 Maa 2011, 18:34 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik zou het zonder doen, dat is een stuk realistischer. Raymond
Bericht Ik zou het zonder doen, dat is een stuk realistischer. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Maa 2011 om 18:34
DierenThyrone
Datum: Maandag, 24 Okt 2011, 16:36 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Removed
@ Jortje , kan je een link geven van otterlord
Bericht @ Jortje , kan je een link geven van otterlordBericht getypt door - DierenThyrone Toegevoegd op 24 Okt 2011 om 16:36
krieke668
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 13:19 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ik zou er dan van die tempelruïnes indoen, want dat blauw is niet echt realistisch->dan zou het groen moeten zijn maar zonder iets zou ik het zeker niet doen, dan plaats je er misschien beter een vliegtuigwrak in of zoiets
Bericht ik zou er dan van die tempelruïnes indoen, want dat blauw is niet echt realistisch->dan zou het groen moeten zijn maar zonder iets zou ik het zeker niet doen, dan plaats je er misschien beter een vliegtuigwrak in of zoiets Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 19 Nov 2011 om 13:19