Timo13 Zoo Companie's
catfreako
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 19:26 | Bericht # 351
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ timo13 , IK heb er zin in! Zijn er echt geen abonnementen te koop?
Bericht @ timo13 , IK heb er zin in! Zijn er echt geen abonnementen te koop? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 19:26
wollykonijn
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 19:46 | Bericht # 352
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13 , Nou, het enigste wat ik kan zeggen van deze update! Super!! Geen minpunten niks! Quote (timo13 )
Vanavond zal de laatste (bouw) update komen!
Nou je wil niet weten hoe benieuwd ik ben
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 08 Feb 2012, 19:47
Bericht @ timo13 , Nou, het enigste wat ik kan zeggen van deze update! Super!! Geen minpunten niks! Quote (timo13 )
Vanavond zal de laatste (bouw) update komen!
Nou je wil niet weten hoe benieuwd ik ben Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 08 Feb 2012 om 19:46
timo13
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 19:58 | Bericht # 353
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
sorry jongens, moet echt stoppen met tijden te zeggen want elke keer als ik zeg dat ie komt kan ik niet zo ook vanavond maar wees gerust hij komt zsm! en @ catfreako , hoe bedoel je abonomenten? Added (08 Feb 2012, 22:11) --------------------------------------------- Hier even de dierenlijst van het park ingedeeld in fase's: Fase 1: - tijgers - leeuwen - giraffe's - mhorr gazelle's - darwin nandoe - thomson gazelle - zebra - struisvogel - zwarte neushoorn Fase 2: - reuzen panda - indische neushoorn - kleine panda - aziatische olifant - amur panter - keizerpinguin Fase 3: - ijsbeer - maleise tapir - gibbon - gorilla's - chimpansee - orang oetan Aanpassingen kunnen altijd nog Dan nu plannen voor nieuwbouw (omdat de andere in het nu bestaande park komen) - aquarium - reptielenhuis UPDATE, leeuwen fase 5! in deze update! - leeuwen vebrlijf (nog geen leeuwen) - begin nieuw tijger verblijf! we beginnen bij het leeuwen verblijf! het is helemaal af en we zijn er trots op vanaf de giraffen brug: vanuit de verschillende kijk ruiten: in de volgende update zul je de eerste stapjes buiten zien van de leeuwen! ze zitten nu nog in quarantaine om nog even te wennen dan nu het nieuwe project, project TIJGER ook deze zal opgebouwd zijn in fase's, zoals ik bij alle verblijven zal doen die belangrijk zijn of ik het leuk vind eerst de verblijven die er eerst stonden, voor tamandua's en babirussa's tamandua we hebben de dieren al weg en zijn begonnen aan het hekwerk op sommige plekken word het weggehaald en op andere plekken verhoogd daar word dus gewoon een stuk erboven op gezet overvieuw leeuwen Gr. Timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Donderdag, 09 Feb 2012, 22:18
Bericht sorry jongens, moet echt stoppen met tijden te zeggen want elke keer als ik zeg dat ie komt kan ik niet zo ook vanavond maar wees gerust hij komt zsm! en @ catfreako , hoe bedoel je abonomenten? Added (08 Feb 2012, 22:11) --------------------------------------------- Hier even de dierenlijst van het park ingedeeld in fase's: Fase 1: - tijgers - leeuwen - giraffe's - mhorr gazelle's - darwin nandoe - thomson gazelle - zebra - struisvogel - zwarte neushoorn Fase 2: - reuzen panda - indische neushoorn - kleine panda - aziatische olifant - amur panter - keizerpinguin Fase 3: - ijsbeer - maleise tapir - gibbon - gorilla's - chimpansee - orang oetan Aanpassingen kunnen altijd nog Dan nu plannen voor nieuwbouw (omdat de andere in het nu bestaande park komen) - aquarium - reptielenhuis UPDATE, leeuwen fase 5! in deze update! - leeuwen vebrlijf (nog geen leeuwen) - begin nieuw tijger verblijf! we beginnen bij het leeuwen verblijf! het is helemaal af en we zijn er trots op vanaf de giraffen brug: vanuit de verschillende kijk ruiten: in de volgende update zul je de eerste stapjes buiten zien van de leeuwen! ze zitten nu nog in quarantaine om nog even te wennen dan nu het nieuwe project, project TIJGER ook deze zal opgebouwd zijn in fase's, zoals ik bij alle verblijven zal doen die belangrijk zijn of ik het leuk vind eerst de verblijven die er eerst stonden, voor tamandua's en babirussa's tamandua we hebben de dieren al weg en zijn begonnen aan het hekwerk op sommige plekken word het weggehaald en op andere plekken verhoogd daar word dus gewoon een stuk erboven op gezet overvieuw leeuwen Gr. Timo13 Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 19:58
NielsG
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 20:04 | Bericht # 354
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Erg jammer dat ik maar een deel zie. Maar wat ik zie, is geweldig! Goed gedaan gast!
Bericht Erg jammer dat ik maar een deel zie. Maar wat ik zie, is geweldig! Goed gedaan gast! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 20:04
nickdierengek
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 20:21 | Bericht # 355
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13 , het ziet er al goed uit het leeuwen verblijf kijk erg uit naar de rest van de foto's. grtj nickdierengek
Bericht @ timo13 , het ziet er al goed uit het leeuwen verblijf kijk erg uit naar de rest van de foto's. grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 20:21
Bericht DE UPDATE IS ZICHTBAAR!!! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 21:51
NielsG
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 22:01 | Bericht # 357
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Sorry, maar dat is hij niet.
Bericht Sorry, maar dat is hij niet. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 22:01
timo13
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 22:02 | Bericht # 358
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , misschien moet je refreshen want kan hem zelf wel zien!? hebben meer mensen dit?
Bericht @ NielsGuchelaar , misschien moet je refreshen want kan hem zelf wel zien!? hebben meer mensen dit?Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 22:02
robje
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 22:02 | Bericht # 359
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bij mij nog steeds niet, want er staat: access forbidden try to login if you think this wrong en het is zwart gekleurd robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht bij mij nog steeds niet, want er staat: access forbidden try to login if you think this wrong en het is zwart gekleurd robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 22:02
timo13
Datum: Donderdag, 09 Feb 2012, 22:05 | Bericht # 360
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
kunnen jullie het plaatje van het hek bij de tijgers zien??
Bericht kunnen jullie het plaatje van het hek bij de tijgers zien?? Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 09 Feb 2012 om 22:05