Datum: Zaterdag, 04 Feb 2012, 09:56 | Bericht # 331
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Hele mooie update! Ik hoop echt dat het apenhuis verandert, want ze hebben geen sprietje groen. En het leeuwen verblijf schiet al op. Ook jammer dat de Giraffen geen gras hebben, maar droge aarde.
Datum: Zaterdag, 04 Feb 2012, 10:51 | Bericht # 332
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
hele mooie update!!!!! dat giraffen verblijf is echt mooi!!! als je de klimrekken bij de apen iets kleiner maakt en ze een buiten verblijf geeft ziet het er wel mooi uit!
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zaterdag, 04 Feb 2012, 13:06 | Bericht # 333
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, bedankt! @ ZooZa, het amoerpanter verblijf zal wel weggehaald worden omdat het toch niet helemaal aan de eisen voldoen en ja de apen gaan een heel stuk zoo krijgen! met allerlei apen eilanden!! @ catfreako, de giraffe hebben nog geen gras, dit moet nog gebeuren @ Real_thomas, bedankt!!
leeuwen, fase 2!
we hebben toestemming gekregen om het dak te verbouwen en het binnenverblijf aan te passen! vandaag is er meteen begonnen en er is een mega dakkapel!? opgezet
je kan de eerste binnen verblijven al zien voor de leeuwen er zat nu nog een groot gat in het dak
hier nog een ander binnenverblijf:
na een tijdje zat dan eindelijk het nieuwe dak erop
van boven:
van binnen:
vanavond waarschijnlijk de eerste update van het buiten verblijf!!
Gr. Timo13
(sorry voor de kleine foto's dat word aangepast)
Bericht veranderd door: timo13 - Zaterdag, 04 Feb 2012, 13:11
@ timo13, Mooi gedaan echt super! Elke keer als ik een Update van je zie lijkt het of je beter woord Ik vind het gewoon super ook dat je laat zien dat je verbouwd enz. Ik heb ook ff gekeken of ik nadelen zag maar ik kan tegenwoordig gewoon geen nadelen meer vinden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 04 Feb 2012, 20:59 | Bericht # 339
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn, super bedankt!
@ ZooZa, nou hier dan:
Leeuwen, Fase 3!
het hekwerk is geplaatst en ook is er een grot hoop zand gemaakt ook is de buitenwand helemaal af en is afrikaans getint! dus de vormen zijn al klaar nu alleen nog beplanten en LEEUWEN
verder stonden er ook grote bouwhekken bij het oude leeuwen verblijf
hier zijn we dus aan het afbreken
wij willen nogmaals Utrecht Zoo bedanken voor het tijdelijk opvangen van de leeuwen, neushoorns, mhorr gazelle's en de reuzenpanda's!