Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 17:11 | Bericht # 311
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ kaylee, dankje kaylee
ik ben vandaag naar de zoo geweest, het was een hele reis. het was al zoals ik me voorstelde. precies zoals op de foto en in de meeste gevallen onacceptabel. we gaan nu zorgen dat de dieren een echt thuis krijgen en zich weer kunnen bewegen! vanavond post ik nog wat foto's van wat ik daar ontdekte met nog 3 verblijven waarvan 2 oude en 1 (volgens de eigenaar) nieuwe. wij hopen dat de leeuwen zsm naar utrecht wildlife park kunnen, omdat dat het eerste project!
gr timo13
Added (01 Feb 2012, 16:11) --------------------------------------------- hier de foto's van mijn bezoek!
dit liet hij mij met trots zien en vertelde dat deze savanne vlakte nog maar een paar maanden open is.. wat mij betreft had het wel wat meer gemogen dus ook deze savanne zal tegen de grond gaan
dit is het dikhuiden gebouw van het park. waarschijnlijk zaten vroeger aan de andere kant de nijlpaarden die nu in dat kleine verblijf zijn weggestopt
de olifanten
neushoorns
deze verblijven zullen verdwijnen en zal het eerste project komen namelijk: EEN GLOEDNIEUW LEEUWEN VERBLIJF
ik mocht ook nog even binnen kijken, maar daar zag het er niet veel beter uit
hier 4 olifant binnenverblijven
hier binnen zullen de leeuwen over een tijdje te zien zijn, in een modern binnen vebrlijf! Gr. Timo13
wow, ik vind de savanne nog wel gaan en de olifanten hebben ook nog wel een verblijf maar het zou beter zijn als ze inderdaad een groter verblijf krijgen. ik kijk nogal uit naar het leeuwen verblijf veel groetjes van ZooZa
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 19:50 | Bericht # 315
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hij gaat nog veranderen, hij showt nu de verblijven van hoe ze eruit zagen van de oude eigenaar nu heeft hij de dierentuin overgenomen (ik hoop dat ik het zo goed zeg)
Datum: Woensdag, 01 Feb 2012, 20:37 | Bericht # 316
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ZooZa, @ kaylee, @ Real_thomas, Bedankt
@ robje, je legt het helemaal goed uit! al lijken sommige dat niet te snappen
dan nu:
Voordelen bij de categorien:
categorie 3:
jij mag de dieren een naam geven, je mag mee beslissen over verblijven etc. jou naam/bedrijf zal bij de update vermeld staan, je ontvangt een rapport en updates over jou dier.
categorie 2:
jij mag de dieren een naam geven, jou naam/bedrijf zal bij de update vermeld staan, je ontvangt een rapport en updates over jou dier.
categorie 1:
jou naam/bedrijf zal bij de update vermeld staan, je ontvangt een rapport en updates over jou dier.
even dit lijstje invullen en hieronder reageren, dan weten andere ook dat dit dier bezet is!
naam: (companie of eigen naam) naam dier: (bv leeuw) aantal dieren: (dus als je ze niet allemaal wilt zeg je 1xM leeuw) ik wil de nieuwsbrief ontvangen ja/nee (als je al ingeschreven staat hoeft het niet)
Gr Timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 01 Feb 2012, 20:46