ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
het leeuwen verblijf en het giraffen verblijf waren nog wel mooi. maar het tijger verblijf vondt ik wat minder. er zaten trappen bij. en voetpaden als ik me niet vergis. maar volgens mij ging je het allemaal ombouwen dus hoef ik niet te klagen.
Marijn ps waar kan ik me aanmelden voor de nieuws gebeuren van jou parken.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
hallo het giraffen verblijf is inderdaad nog best mooi. maar de rest zijn nogal minder, maar dat betekent uitdagingen en daar hou ik van. ik doe ook soms weleens zo. dan maak ik een dierentuin met een beetje kleine verblijven met weinig planten en dan ga ik het later veranderen. zet hem op en veel succes. en ik zou graag die nieuwsbrief ontvangen. groetjes van ZooZa
Added (29 Jan 2012, 09:30) --------------------------------------------- maar hoe werkt dat adopteren dan? moet dat met van die ztao credits? ik zou dat namelijk best willen doen maar ik heb geen credits.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ gamebadger, thanks mate!
@ Kit_Fisto, bedankt, als je de nieuwsbrief wilt kun je dat hier zeggen en trouwens ik vind die paden ook niet mooi maar zo bouwde ze vrouger nou verblijven, met beton...
@ ZooZa, nee hoor voor dat adopteren hoef je geen Cr. te hebben, het gaat om het idee dus het is eigenlijk gewoon een beetje nep
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
super leuke update. ik wil de nieuws brief wel ontvangen hoor we zijn een super modern leeuwen vervlijf aan het bouwen. dus die kunnen we binnenkort opvangen.
kun je me een PB sturen met de diersoorten lijst van de zoo?
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~