Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:23 | Bericht # 282
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
vandaag zijn de bassins volledig uitgegraven en is er beton in gestord:
show bassin
ook het eerste deel van de tribune is geplaats (hij zal nog een blauwe kleur krijgen)
verder zijn we nu bezig met orka's te regelen want wat is nu een orka bassin zonder orka's :P waarschijnlijk zullen het 3 orka's worden waaronder 1 man. het is nog afwachten want vooral die laatste werkt ons nogal tegen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
hier zijn de eerste foto's uit de zoo ik kreeg ze vandaag via de post en er zaten oude en wat nieuwe foto's bij maar wat je op de oude foto's ziet is nog de huidige situatie!
hier het leeuwen terrasje... er zit nu alleen een man, de vrouw zit waarschijnlijk achter de schermen
tijgers het verblijf is bijna geheel van beton
en tot mijn verassing waren er ook foto's van een geheel nieuw verblijf: namelijk van de giraffe's
nou zoals je ziet al bij deze eerste update genoeg om te renoveren! maar de volgende update's zullen nog over de oude verblijven gaan, omdat er nog veel meer dieren zitten!
Gr. Timo13
Added (28 Jan 2012, 23:07) --------------------------------------------- omdat ik normaal gesproken allemaal nieuwsberichten plaats met een speciale lay-out heb iets nieuws verzonnen namelijk de nieuwsbrief, die 1x in de zoveel tijd komt dus zet in je reactie of je de nieuwsbrief wilt ontvangen en elke keer als hij uit komt krijg jij hem via PB! dus meld je aan en weet sommige dingen eerder als anderen! (deze nieuwsbrief is ook voor animals paradise en al mijn andere zoo's)
verder zal het over een tijdje mogelijk zijn om dieren te adopteren! met het idee ben ik al een tijdje bezig... maar heb nog nooit een zoo met veel dieren gehad er zullen verschillende prijs catogorieen komen en jij mag de namen verzinnen, bepalen over uitbereiding enz enz..
dus houd vooral dit showtopic in de gaten maar ook het showtopic van animals paradise want ook daar staat veel te gebeuren!
Gr. Timo13 Eigenaar T.Z.C
(zie net dat zooM ook dieren laat adopteren. Maar ik ben hier al ff mee bezig dus ga nou niet zeggen dat het is gekopieerd!)
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 29 Jan 2012, 00:09