Datum: Maandag, 26 Dec 2011, 12:51 | Bericht # 261
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
wauwiedepauwie mooie map je bent hier echt goed in maar ik ben t wel een met David over de dierenplaatjes misch kan je ze uitsnijden met paint of word?
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 09:53 | Bericht # 263
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er echt leuk uit! Ik ben echt fan van dat manenwolvenverbijf, da's echt super gedaan! Van mij mag je jezelf al één van de beste zoobouwers van het ZTSF noemen, goed gedaan gast!
Ziet er erg mooi uit Timo, de beplanting is mooi gedaan Maar ik ben het eens met darkman, het pad ziet eruit als aarde met een rand eromheen en in dierentuinen is meestal het pad wel verhard
@ timo13, wow, je bent bijna zo goed als dinjos, nou eigenlijk al zo goed als dinjos maar ik vind het bever verblijf het het manen wolven verblijf echt super, ik denk dat als de dome/volière af is dat die ook wel bij het mooie lijstje kan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 12:01 | Bericht # 269
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, @ nickdierengek, @ wollykonijn, @ Real_thomas, echt super bedankt allemaal!! echt hele leuke reactie's
@ darkman, @ thomvonder, het is ook aarde met een rand erom heen, omdat ik daar nog aan het bouwen ben en nog niet weet welk pad ik ga pakken maar bedankt voor de reactie!
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 21:36 | Bericht # 270
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Super! Zoals iedereen eigenlijk al zei vind ik het manenwolvenverblijf echt prachtig mooi gedaan! En dat van de tapirs ook (mooie foto trouwens met zijn neus!) Ik hoop vlug op een volgende update! groetjes