Timo13 Zoo Companie's
sepher123
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 16:43 | Bericht # 301
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ziet er heel goed uit timo, echt schitterend
Bericht ziet er heel goed uit timo, echt schitterend Bericht getypt door - sepher123 Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 16:43
NielsG
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 21:00 | Bericht # 302
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heel erg mooi Timo! Gewoon de geweldige 'Timostijl'! Enne, ik wil die nieuwsbrief ook wel!
Bericht Heel erg mooi Timo! Gewoon de geweldige 'Timostijl'! Enne, ik wil die nieuwsbrief ook wel! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 21:00
timo13
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 21:22 | Bericht # 303
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Kit_Fisto , @ ZooZa , @ gamebadger , @ Real_thomas , @ jeffrey , @ sepher123 , @ NielsGuchelaar , @ ZooM , @ kaylee , @ thyrone2003 , ALLEMAAL SUPER BEDANKT!! mensen die zich in hebben geschreven voor de nieuwsbrief: robje Kit_Fisto ZooZa Real_Thomas NielsGuchelaar ZooM Thyrone2003 sta je hier niet bij? meld je aan! wat zijn de voordelen? - je komt dingen te weten die ik hier niet vertel - je weet eerder de toekomstplannen van T.Z.C - soms zul je er puzzels/prijsvragen vinden - ook zullen er enkele keren achter de schermen update's bij zitten maar ik weet nog niet ofdat die exclusief worden
Bericht veranderd door: timo13 - Dinsdag, 31 Jan 2012, 10:36
Bericht @ Kit_Fisto , @ ZooZa , @ gamebadger , @ Real_thomas , @ jeffrey , @ sepher123 , @ NielsGuchelaar , @ ZooM , @ kaylee , @ thyrone2003 , ALLEMAAL SUPER BEDANKT!! mensen die zich in hebben geschreven voor de nieuwsbrief: robje Kit_Fisto ZooZa Real_Thomas NielsGuchelaar ZooM Thyrone2003 sta je hier niet bij? meld je aan! wat zijn de voordelen? - je komt dingen te weten die ik hier niet vertel - je weet eerder de toekomstplannen van T.Z.C - soms zul je er puzzels/prijsvragen vinden - ook zullen er enkele keren achter de schermen update's bij zitten maar ik weet nog niet ofdat die exclusief wordenBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 21:22
robje
Datum: Zondag, 29 Jan 2012, 22:07 | Bericht # 304
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Timo13: ik wil ook wel de nieuwsbrief ontvangen robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht Timo13: ik wil ook wel de nieuwsbrief ontvangen robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 29 Jan 2012 om 22:07
Bericht @ robje , oke ook jij staat ingeschreven. binnenkort zal de eerste nieuwsbrief komen ik heb nog wat foto's gevonden vanuit het park hier houden ze een groep van 6 chimps, enja dit is alles wat ze hebben en dit verblijf ligt bij het nieuwe giraffe verblijf, het is voor de hippo's, wat mij betreft kan dit meteen weg! Gr. Timo13Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 30 Jan 2012 om 20:54
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 09:11 | Bericht # 306
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Ziet er mooi uit Timo!! Die chimpansees moet jw misschien een eiland geven? En die nijlpaarden moeten in een groter verblijf (Ik weet dat je aan het opknappen bent, earen 2 ideetjes) Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ziet er mooi uit Timo!! Die chimpansees moet jw misschien een eiland geven? En die nijlpaarden moeten in een groter verblijf (Ik weet dat je aan het opknappen bent, earen 2 ideetjes) Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 09:11
thomvonder
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 09:19 | Bericht # 307
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Gave screens weer Timo! De nijlpaarden moeten een iets groter verblijf, maar verder ziet het er perfect uit
Bericht Gave screens weer Timo! De nijlpaarden moeten een iets groter verblijf, maar verder ziet het er perfect uit Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 09:19
NielsG
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 09:41 | Bericht # 308
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Prachtig gedaan Timo, ziet er heel oud uit! Mijn complimenten! Thom, het is een oude zoo, dus daarom is het te klein.
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Dinsdag, 31 Jan 2012, 09:42
Bericht Prachtig gedaan Timo, ziet er heel oud uit! Mijn complimenten! Thom, het is een oude zoo, dus daarom is het te klein. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 09:41
timo13
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 10:53 | Bericht # 309
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas , bedankt, we gaan wat doen met jou plannen tijdens het renoveren @ thomvonder , bedankt!!, ja zoals niels al zei is het een oude zoo en gaan we dat hele verblij neerhalen @ NielsGuchelaar , bedankt man (update vorige bladzijde...) vandaag is de eerste nieuwsbrief de mailbox uit helaas mist hij wat scherpte... heb jij hem niet ontvangen maar heb je je wel ingeschreven? PB me dan wil je je nu nog inschrijven? PB me dan ook
Bericht veranderd door: timo13 - Dinsdag, 31 Jan 2012, 10:54
Bericht @ Real_thomas , bedankt, we gaan wat doen met jou plannen tijdens het renoveren @ thomvonder , bedankt!!, ja zoals niels al zei is het een oude zoo en gaan we dat hele verblij neerhalen @ NielsGuchelaar , bedankt man (update vorige bladzijde...) vandaag is de eerste nieuwsbrief de mailbox uit helaas mist hij wat scherpte... heb jij hem niet ontvangen maar heb je je wel ingeschreven? PB me dan wil je je nu nog inschrijven? PB me dan ook Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 10:53
kaylee
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 14:46 | Bericht # 310
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er inderdaad mooi uit, het ouderwetse komt mooi naar boven
Bericht ziet er inderdaad mooi uit, het ouderwetse komt mooi naar boven Bericht getypt door - kaylee Toegevoegd op 31 Jan 2012 om 14:46