Timo13 Zoo Companie's
Real_thomas
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 21:31 | Bericht # 441
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
WOHOW!!!~ das weer een Timo'tje hoor!!! héél mooi!! leuk van die keintjes. ik leg je op MSN wel uit waardoor dat komt! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht WOHOW!!!~ das weer een Timo'tje hoor!!! héél mooi!! leuk van die keintjes. ik leg je op MSN wel uit waardoor dat komt! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 21:31
timo13
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 21:49 | Bericht # 442
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas , @ NielsGuchelaar , bedankt voor jullie reactie's vind het fijn om te horen dat anderen het ook mooi vinden
Bericht @ Real_thomas , @ NielsGuchelaar , bedankt voor jullie reactie's vind het fijn om te horen dat anderen het ook mooi vinden Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 21:49
nickdierengek
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 22:46 | Bericht # 443
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13 , ziiet er weer geweldig uit . ik kan het wel gewoon doen ik kan zelf nog lager kijk naar bijv de vllonder door waterijk azie iin mijn topic is ook gewoon een brug (ofcieel) grtj nickdierengek
Bericht @ timo13 , ziiet er weer geweldig uit . ik kan het wel gewoon doen ik kan zelf nog lager kijk naar bijv de vllonder door waterijk azie iin mijn topic is ook gewoon een brug (ofcieel) grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 22:46
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 09:11 | Bericht # 444
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
kon ik maar zo goed bouwen als jou. want dit is zo mooi man! echt geweldig. geen minpunten. blijf zo door gaan, dan weet ik zeker dat er geen minpunten meer komen. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht kon ik maar zo goed bouwen als jou. want dit is zo mooi man! echt geweldig. geen minpunten. blijf zo door gaan, dan weet ik zeker dat er geen minpunten meer komen. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 09:11
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 11:06 | Bericht # 445
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ timo13 , Super cool zeg! Ik vind je gebouw er heel mooi uit zien, je wordt echt steeds beter!! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ timo13 , Super cool zeg! Ik vind je gebouw er heel mooi uit zien, je wordt echt steeds beter!! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 11:06
raymondhoek
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 11:09 | Bericht # 446
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ziet er inderdaad heel erg gaaf uit!! Vooral de details bij de reptielen zijn verbluffend. Wel mis het wat aankleding voor de bezoekers, zoals bankjes, prullenbakken, etc. Ook zou ik wel eens een plattegrond ofzo willen zien. Raymond
Bericht Ziet er inderdaad heel erg gaaf uit!! Vooral de details bij de reptielen zijn verbluffend. Wel mis het wat aankleding voor de bezoekers, zoals bankjes, prullenbakken, etc. Ook zou ik wel eens een plattegrond ofzo willen zien. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 11:09
Muisjep
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 13:25 | Bericht # 447
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik sluit me volkomen bij de rest aan. Prachtig! Heb ook geen minpunten
Bericht Ik sluit me volkomen bij de rest aan. Prachtig! Heb ook geen minpunten Bericht getypt door - Muisjep Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 13:25
Maxiejj
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 15:24 | Bericht # 448
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Echt geweldig!!! Die kleine terraria (ofzo) zijn echt leuk, die kende ik nog nie! Alleen eerlijk gezegt vindt ik die radial remake beesten niet zo mooi maar dat ligt niet aan jou. Echt een mooi gebouw en mooie verblijven! (wauw ik val in herhaling)
Groetjes Max
Bericht Echt geweldig!!! Die kleine terraria (ofzo) zijn echt leuk, die kende ik nog nie! Alleen eerlijk gezegt vindt ik die radial remake beesten niet zo mooi maar dat ligt niet aan jou. Echt een mooi gebouw en mooie verblijven! (wauw ik val in herhaling) Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 15:24
catfreako
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 16:07 | Bericht # 449
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Het ziet er te gek uit! Je beheerst echt heel veel technieken. Alleen jammer van je probleempje. Maar verder is het top! Ga zo door! Ik smeek je!
Bericht Het ziet er te gek uit! Je beheerst echt heel veel technieken. Alleen jammer van je probleempje. Maar verder is het top! Ga zo door! Ik smeek je! Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 16:07
robje
Datum: Maandag, 05 Maa 2012, 19:22 | Bericht # 450
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Timo13 : dat is toevalig, ik ben ook bezig met het bouwen van een reptielenhuis op Zoo Tycoon 2 robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht Timo13 : dat is toevalig, ik ben ook bezig met het bouwen van een reptielenhuis op Zoo Tycoon 2 robjeBericht getypt door - robje Toegevoegd op 05 Maa 2012 om 19:22