oke dan weet ik dat bedankt voor de leeuwen als het goed is heb ik de namen opgestuurd veel succes verder en ik kijk uit naar wat je gaat doen met het tropical rainforest. veel groetjes van ZooZa
we beginnen bij het eerste verblijf voor de penseelzwijnen en 1 mannelijke okapi
we hebben al zicht op het volgende verblijf
we kunnen links naar het binnenverblijf van de bongo's, maar daar gaan we later naartoe. als we rechtdoor gaan volgen we de route weer maar eerst naar rechts naar het verblijf van de gibbons en de babirussa's
en we pakken de route weer op en zien de maleise tapirs!
we gaan links naar de bongo's
we lopen terug naar het indische neushoorn verblijf met 1 vrouwlijke neushoorn
ik zie het volgende verblijf
we hebben hier een paartje sri lanka luipaarden, ze hebben genoeg klim mogelijkheden
en dan nu het laatste vebrlijf zover
het is voor de nevelpanters!
BABY NEWS
het gaat heel goed met onze leeuwen cubs, ze zijn hard gegroeit. daardoor moet vaders (Juba) een paar dagen/weken binnen blijven om problemen te voorkomen, hier op de foto zie je de 2 moeders (Suave en Mãe) met daarbij de 2 broertjes (Seguir en Forte) en hun half zus (Princesa) de dieren zijn inmiddels geadopteerd door ZooZa, heel erg bedankt daarvoor!
ons jonge Thomson Gazelle heeft een nieuw vriendje!!
en dan nu een geweldige geboorte!! een jonge Mhor Gazelle! ze hebben een nieuw vebrlijf die ik binnenkort show!
wow mooi regenwoud heel realistisch gebouwd misschien had je wat meer hoge bomen kunnen neerzetten ik vind het verblijf van de nevelpanters mooi gemaakt met die rotsen erbovenop leuk dat mijn kleine leeuwtjes in het nieuws zijn veel groetjes van ZooZa
Dit is zoooo maar dan ook zo realistisch! Je hebt me zo laten inspireren! Ik denk dat jij de beste shower bent, op dit forum met een paar anderen leden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam