ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 23:20 | Bericht # 201
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, dankje wel . ja ik had de olifanten geplaast en ik had nog veel ruimte over en kwam toen op safaripark beekse bergen dat daar apen bij lopen dus zo gezecht zo gedaan .
ja de ene keer doen die koedoes normaal de andere keer niet is best wel irietant maar ja.
ja dat hopen wij ook dat we deze 2 oudere dieren mogen houden als extratje.
@ nickdierengek, ja ik heb soms dat de koedoe's iritand doen dat hun sosiale blokje rood staat mag ik vragen weet jij of ze zich voordplanten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 23:59 | Bericht # 203
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, ik heb werkelijk geen idee ofdat ze zich voortplanten ??
op de eens of andere manier heb ik iets gedownload dat ik de klachten van mens en dier niet meer zie dat is best wel handig want dan kan je gewoon door zonder al dat geklaag.
@ nickdierengek, dan een vraag klagen de dieren zelf dan niet meer of zie je de klachen niet meer een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, nou zeg maat de boenste balk waar dus word aan gegeven hoeveel sterren je heb dat stukje waar de klachten en leuke dingen in verchijnene en zo is bij mij weg dus ik krijg geen klachten enzo tezien en tehoren . vind ik wel erg fijn .
grtj nickdierengek
UPDATE TEVINDEN OP PAGINNA 20
Bericht veranderd door: nickdierengek - Zondag, 18 Maa 2012, 13:51
@ nickdierengek, oke nou hat net de koedoe's weer gebrobeerd maar nog geen jongen ik zelf ben er klaar mee een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ nickdierengek, ja oke maar meschien een leuke toevoeging aan het afrika deel wel leuke waterbokken of hartebeesten als toevoeging een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER