ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin, goed beplant en mooie dieren erin. Je maakt China tot leven vind ik. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wauw! echt mooi gedaan het is heel realistisch gedaan de verblijven!, vind het China gedeelte echt geweldig! met voldoende planten en bomen, ik vind de tempel echt leuk bedacht, met die 2 etages dat je toch nog de dieren in de bomen kunt zien! echt goed gedaan, ik kijk uit naar je volgende update! ;d
groetjes tinetjeee
Bericht veranderd door: tinetjeee - Maandag, 23 Jan 2012, 14:04
cool gemaakt, alle verblijven zijn mooi gebouwt! alleen waar zijn de grote rotspartijen te krijgen? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ nickdierengek, Mooie updates, ik vind het leuk dat je de natuur zo veel naar voren laat komen ik vind het meer lijken op een wildlife park dan een dierentuin. Super leuk!!!
Groetjes, Jeweetwelwie
Ps. Ik zou het leuk vinden als jij ook aan ZTAO meedeed!