ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
1
Onderdirecteur
Real_thomas@ alle stenen boven bij het verblijf zijn echt de stenen bij het glas zijn kunst rotsen die er zo tegen aan zijn gemaakt zodat de bezoekers de aan sluitingen van het glas op de grond niet zien zo lijkt het natuurlijker en ziet het er mooier uit ,het zelfde is bij een aantal verblijven in china en het nog niet geshowde afrika dat precies op de houte palen van het glas er een kunst boom tegen aan gezet is zodat het er dus zo natuurlijk mogenlijk er uit ziet.
1
Onderdirecteur
dankje wel voor jullie reacties NielsGuchelaar@ja klopt in diergaarde blijdorp gebruiken ze het ook ,ik kom iedere week dus ik kijk altijd hou hun het doen
1
Onderdirecteur
Nielsguchelaar@ de plattegrond doe ik pas als alles gehowt is ,ik weet aleen niet hoe je die foto's van boven het verblijfs zo'n overzicht foto kan maken . Zou iemand mij dat kunne uit leggen .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik kan het ook wel uitleggen, je moet daar het zoomhack voor hebben en daarmee kun je verder uitzoomen en dan kun je een overzichtsfoto maken met dit knopje op je toetsenbord Prt Scr SysRq (printscreen) en dan plak je hem in paint, enz.