ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
robje@ dankje wel voor je uitleg ik kan dit pas van het weekend doen vanwegen dat ik dan pas weer bij mijn zootycoon pc ben(dit is de pc waar alle downloads op staan )ik laat vande week nog wat foto' s zien die heb ik al op de andere pc staan
dus in of na het weekend de overzichts foto' s van china,azie en afrika
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke dierentuin maar de bergen zou je wat meer ronder kunnen afronden want dan lijken het ook bergen. Maar verder leuke dierentuin met die rotsen en mooie dieren!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Bedoel je nu dat je ara's hebt gezet en ze daarna terug vrijgelaten hebt? Ik snap het niet zo goed :s Ik vind het leuk hoe dat je echt een verhaal verteld, dat maakt het altijd net iets leuker en realistischer! Nog veel succes!