Animal World Garden Association
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 30 Sep 2011, 19:31 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park. 1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken. maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten . ik hoop dat jullie het leuk vinden grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Dinsdag, 17 Apr 2012, 19:10
Bericht welkom in de show topic van Animal world association Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park. 1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken. maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten . ik hoop dat jullie het leuk vinden grtj nickdierengekBericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 30 Sep 2011 om 19:31
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 19:26 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
bericht verwijdert
Bericht veranderd door: nickdierengek - Vrijdag, 30 Dec 2011, 19:10
Bericht bericht verwijdert Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 19:26
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 04 Okt 2011, 21:10 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
heel erg mooie hokken goed beplant en leuk van die kleine olifanten gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht heel erg mooie hokken goed beplant en leuk van die kleine olifanten gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 04 Okt 2011 om 21:10
NielsG
Datum: Woensdag, 05 Okt 2011, 13:20 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heel erg natuurlijk gebouwd hoor, alleen stenen en water bij sterke olifanten is niet zo realistisch.... Niels
Bericht Heel erg natuurlijk gebouwd hoor, alleen stenen en water bij sterke olifanten is niet zo realistisch.... Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 05 Okt 2011 om 13:20
nickdierengek
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 18:56 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
nielsguchelaar@ in het water niet zichbaar voor publiek zitten schrik plantjes (dit vervangt het schrikdraat, diergaarde blijdorp gebruikt het bij de ijsberen) zo kunnen we het zo natuurlijk mogenlijk maken en zonder leellijke ijzere omheiningen . nickdierengek Added (06 Okt 2011, 18:56) --------------------------------------------- bericht verijdert
Bericht veranderd door: nickdierengek - Vrijdag, 30 Dec 2011, 19:10
Bericht nielsguchelaar@ in het water niet zichbaar voor publiek zitten schrik plantjes (dit vervangt het schrikdraat, diergaarde blijdorp gebruikt het bij de ijsberen) zo kunnen we het zo natuurlijk mogenlijk maken en zonder leellijke ijzere omheiningen . nickdierengek Added (06 Okt 2011, 18:56) --------------------------------------------- bericht verijdert Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 18:56
NielsG
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 19:23 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er weer fantastisch uit. Deze update vind ik gewoon geweldig. Je plaatst alles op de goede manier. En ik vind het onderwaterpunt prachtig. Super gedaan! Groetjes Niels
Bericht Ziet er weer fantastisch uit. Deze update vind ik gewoon geweldig. Je plaatst alles op de goede manier. En ik vind het onderwaterpunt prachtig. Super gedaan! Groetjes Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 19:23
nickdierengek
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 19:26 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
nielsguchelaar@ dankje wel voor je leuke reactie, ik vond het onder water deel echt iets waar ik mijn best op moest doen nickdierengek
Bericht nielsguchelaar@ dankje wel voor je leuke reactie, ik vond het onder water deel echt iets waar ik mijn best op moest doen nickdierengek Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 19:26
Joshua
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 17:11 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Geweldige update Nick! Ik vind het zoooo gaaf hoe jij gebruikt maakt van de rotsen! Echt geweldig goed gedaan yo Hoop snel meer te zien.
Bericht Geweldige update Nick! Ik vind het zoooo gaaf hoe jij gebruikt maakt van de rotsen! Echt geweldig goed gedaan yo Hoop snel meer te zien. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 17:11
timo13
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 18:21 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind het heeeeel leuk alleen misschien een tip: zorg dat je bassin niet in een keer afloopt je kunt ook proberen het met de gladmaak curser het water geleidelijk af te laten lopen of de rotsen helemaal rond doen maar ben echt onder de indruk van je verblijven, ga zo door!
Bericht ik vind het heeeeel leuk alleen misschien een tip: zorg dat je bassin niet in een keer afloopt je kunt ook proberen het met de gladmaak curser het water geleidelijk af te laten lopen of de rotsen helemaal rond doen maar ben echt onder de indruk van je verblijven, ga zo door! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 18:21
ZooM
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 18:42 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ziet er mooi uit dat verblijf. ga zo door! ik kan niet wachten op meer
Bericht Ziet er mooi uit dat verblijf. ga zo door! ik kan niet wachten op meer Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 18:42
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 19:50 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
bericht verwijdert
Bericht veranderd door: nickdierengek - Vrijdag, 30 Dec 2011, 19:11
Bericht bericht verwijdert Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 19:50