ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Wow, ik sta versteld van je bouwkunst. Je plaats de objecten op de juiste manier, waardoor ik wel naar deze dierentuin zou willen. Misschien kun je wel wat op je spelling letten bij sommige woorden?
De tempel ziet er leuk uit. Alleen ik zie wel nog wat verbeterpuntjes. Bij het plaatje met het glas zie je dat de bladeren van de bomen door het glas heenkomen dat is een beetje onrealistisch. Misschien kun je de bomen nog wat opzij plaatsen? En er staat bij de ingang china temel Je bent de P vergeten
Maar je ziet wel dat je er echt tijd in hebt gestoken Always look on the bright side of life!
1
Onderdirecteur
Terdo@ ja dat is waar zie nu ook pas dat ik een p ben vergeten ja die bomen moeten de tempel met nog planten een hele oude overwoekerde tempel laten lijk.
En het klop heb echt veel tijd aan besteed voor een zo mooi mogenlijk resultaat