ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
welkom in de show topic van Animal world association
Animal world association heeft tijdelijk maar 1 park.
1.Animal world paradise, deze bestaat uit meerdere delen . -en water rijk azie -wonderful Afrika -NIEUW azieatische hoogtes
bouw nieuws er is getard met het bouwen van het nieuwe uitbrijding del Amazonica waar het tropiche regenwoud en moeras van zui amerika de bezoekers zal gaan betoveren
binnen kort hier de lijst met diersoorten van de parken.
maar ook een lijst met dier(soorten) die gezocht worden of het park moeten verlaten .
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ nickdierengek, ik was ook net bezig met een chinees deel voor mijn zoo. ik blijf complimenten geven voor de jouwe.. het ziet er allemaal zo natuurlijk uit en de beplanting is ook allemaal keurig gedaan! ik heb trouwens mijn dieren in het hek helemaal links op de eerste foto geplaatst. deze is niet sterk genoeg en de dieren blijven uitbreken. hoe krijg jij het zo voor elkaar dat ze allemaal netjes in hun hok blijven?
1
Onderdirecteur
@dutchtimNL1,welk hek bedoel je ??(stuur anders even die foto ,ik gebruik weinig hekken maar kan zo niet begrijpen welke jij bedoelt ) de dieren die wij hebben zijn vrij rustige dieren en wij gebruiken verschilende extra dingen zoals stenen enzo ,net iets voor het hek .
0
Stagiaire
@ nickdierengek, ik gebruik ook stenen, maar ik heb het voor elkaar gekregen! het kwam door een anywhere hack die ervoor zorgde dat de dieren het voedsel niet konden vinden. ze kregen honger, werden aggressief en broken door het hek heen. Ik bedoelde het lage rode hekje uit het China Theme Pack van otter lord dutch:) By dutchtimnl1 at 2011-11-07
1
Onderdirecteur
@ dutchtimNL1, o oke , dat hek ja wij gebruiken het in het park meer als sieromheining in het park ,want wij gebruiken natuurlijk zo minmogenlijk omheiningen
0
Stagiaire
@ nickdierengek, dat is mooi, dat geeft natuurlijk een natuurlijke sfeer in je dierentuinen. dat vind ik nou juist zo mooi! ga vooral zo door By dutchtimnl1 at 2011-11-07
1
Onderdirecteur
@ dutchtimNL1,
ja dankje dat klopt het moet zi natuurlijk mogenlijk.
ook alle andere mensen bedankt voor julie leuke reactie's
nickdierengek
Added (30 Okt 2011, 14:13) --------------------------------------------- vandaag is helaas animal world garden gecrast ,dus kan ik helaas niet verder met deze mooie zoo.
maar binne kort komt er een nieuwe zoo onder de zelfde naam animal world garden ,ik ga er zo aan gebeginne de eerste foto's zullen pas over een week of 3 zijn vanwegen een drukke agenda kan ik maar weinig doen iedere keer .