Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 16:32 | Bericht # 182
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind het heel mooi! welke dieren komen erin? ben dr namelijk heel erg benieuwd naar
Gr Timo13
PS. de leeuwen zijn rond middernacht aangekomen bij ons en verkennen op het moment het nieuwe binnenverblijf ze hebben het goed naar hun zin dus bedankt!!
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 20:23 | Bericht # 183
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ timo13, oke bedankt voor je reactie!!!!
nu lopen er nog geen dieren in.... we denken dat er bantengs inkomen... we gaan een hele grote groep houden..
ik hoop dat ik ze vanavond zie!
Gr.Thomas
Added (15 Feb 2012, 16:24) --------------------------------------------- vandaag een mini-update
met verhaal (deze keer gewoon stukjes, niet uit de krant), een preview en babynieuws. laten we beginnen:
LID FOKPROGRAMMA
Wildife park Utrecht is lid geworden van een belangrijk fokprogramma wij hebben onze dierenlijst ingestuurd en zijn nu lid we hebben ook al een subsidie gekegen voor het bouwen van ''the panda house''. wij hopen dat het fokprogramma door de moeilijke fase heen komt (Raymond, open het topic gwn)
VERHAAL (gewoon)
de dierentuin loopt goed.... de zoo heeft al meer dan 940.000 bezoekers getrokken dit jaar. de verwachting van het AD was 945.000, gaan we dat halen?? de dierentuin is bezig met ''Wild China'' en is tijdelijk gesloten vanwege de bouw van het Amurpanter verblijf. er zijn bantengs uit ''Duisburg ZOO'' gekomen. Timo (directeur van san-juan park) heeft gelijk om bantengs gevraagd goed nieuws voor ons en hem: de banteng is drachtig. de verzorgster uit Duisburg die nu bij ons werkt zegt dat het besst het goed gaat krijgen hier. de amurpanters zitten al in hun verblijf, maar de beplanting buiten het verblijf is nog niet helemaal af.
Babynieuws
onze Palm kaketoe's hebben eieren gekregen en daar kwamen jongen uit. hier hebben we foto's:
in het ei en uit het ei
nu hebben we een preview voor het amurpanter verblijf:
zodra het af is een update.
Gr.Thomas
Added (15 Feb 2012, 19:23) --------------------------------------------- Geen reactie's? Jammer
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Woensdag, 15 Feb 2012, 17:26