Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 19:57 | Bericht # 162
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik stem voor
-afrika huis
hoop dat dat net zon mooie vlakte word als dat australische eiland die is echt mooi man!
trouwens, hoop dat je over een tijdje een paar dieren kan opvangen! want zoals je weet ga ik een zoo renoveren en dat kan niet als de dieren nog in de zoo zitten ik heb zelf nog wel wat plek maar kan ze niet allemaal kwijt hoop op je hulp!
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 19:58 | Bericht # 163
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Wacht ff, *Valt neer* Dit is echt niet meer normaal?! Het is gewoon heel mooi! Alles klopt, De verblijven, de beplanting. Heel erg goed gedaan! Het enige wat ik nu nog kan zeggen is; Ga zo door!
Enne, Guchelaar Zoo Company doneert deze mooie zoo een paartje Takins!
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 20:02 | Bericht # 165
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas, de dieren die als eerst weg zullen moeten zijn een paartje:
tijgers leeuwen
en een groep van 6 chimps, misschien kun jij er iets mee tijdelijk? natuurlijk mag je als ik ze terug wil er wel een paar houden! maar vergeet niet, dit is pas deel 1 van de .... en je zult vanavond misschhien al wel zien in wat voor omstandigheden ze nu zitten!
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 17:38 | Bericht # 166
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ timo13, Oke
Dit os een omschrijving van de ideeen
-afrika huis, een afrikaans gestyld huis met binnenverblijven en vogels. 1 -el tropo, een regenwoud nageboots met rivier etc. 0 -speciale diersoort, zoals sneeuwluipaard 0
Gr.thomas
Added (30 Jan 2012, 15:58) --------------------------------------------- @ NielsGuchelaar, ik had je reactie niet gezien.... sorry
ze zullen een mooi Takin-dal krijgen.
Bedankt voor je reactie!!!
Gr.thomas
Added (30 Jan 2012, 16:38) --------------------------------------------- El-Tropo gaat niet door, de zoo had er te weinig geld voor....
echte reden: ik kan geen Tropische huizen bouwen.....xD
wel komt er een huis met slaapplaats voor zoiezo leeuwen. misschien is het maar heel klein.
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 18:37 | Bericht # 168
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
was helemaal vergeten om te reageren . maar dit is gewoon net zoals ik in men vorigen bericht heb gezet: MEESTERWERK!!!!!!!!!!! jij bent duidelijk een van de beste zoo's bouwers van het hele forum! goed beplant! ik wil nu echt dat dit park echt bestaat. maar veel succes verder met je park!
Marijn
ps ik stem voor Afrika huis!
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 18:52 | Bericht # 169
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ robje, Bedankt voor je stem
@ Kit_Fisto, Ook bedankt voor je stem En bedankt voorje reactie! Ik ben daar echt blij mee! En dat heb ik ook, als je dan zo'n heel mooie dierentuin hebt gebouwt...dan wil je die ook in het echt.
De plannen voor Afrikan town
Er komt eerst een huis waarin de stallen van de savanne, de leeuwen en een binnenverblijf voor vogels.
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~