Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 20:16 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
dit is echt meesterwerk! het otter verblijf was erg mooi. ook het stekelvarken verblijf. niks aan op te merken. wat komt er nu eigenlijk in het otter verblijf? of wil je dat niet vertellen . verder hoop ik dat er snel weet wat komt!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Kit_Fisto, Bedankt voor je reactie!!! Ik denk bevers
Idereen, je kunt nog altijd reageren!
Gr.thomas
Added (22 Jan 2012, 13:37) --------------------------------------------- GORILLA'S?! @Utrecht, uit een interview met de directeur van Wildlife zoo Utrecht bleek dat de gorilla's niet komen. de directeur zei dat ze lid zijn van veel fokprogramma's. om de fokprogramma's te steunen zei de directeur. wij zijn niet uitgegeroeid tot een zoo met gorilla's. misschien komen ze er later. we zijn nog druk op zoek naar bewoners zei hij. over de otters zei hij dat dat wel waar was.
Reageer nog altijd op de update op de vorige pagina en op dit krantenbericht!
Gr.thomas
Added (22 Jan 2012, 20:42) --------------------------------------------- VERHAAL:
de directeur zat daar maar te denken wat zullen we in het huis doen.... toen besloot hij de krant te gaan lezen. hij zag het Gorilla-news. hij belde gelijjk de krant en zei dat dit niet waar was. daarna ging hij naar bed..... de volgende morgen stond dat alweer in de krant. toen hij naar zijn dierentuin reed om met de hoofdverzorger te kijken wat voor dieren er zullen komen werd hij gebeld:
B=beller D=directeur
B=spreek ik met de directeur van de zoo in utrecht? D=jazeker B=wij van de kinderboerderij hebben jonge wallaby's gekregen en nu is er overvloed. zou u 1xm 2xv wallaby en 1xv 1xm emoe willen overnemen? D= ja dat is een goede optie voor ons nieuwe verblijf. B= oké wanneer je ze komt ophalen bel je maar.
hij bedacht zich dat ze eerst het verblijf af gingen maken en daarna de dierenop gingen halen.
Alsjeblieft reageer hierop en op het krantenberuicht en op de update op de vorige pagina.
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 17:01 | Bericht # 156
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ ewanzwart, bedankt!!!!
ik ben klaar. ik moet nog foto's maken en dan komt er dit weekend een update.
DIERENTUINEN VERKIEZING 2013
de dierentuin verkiezing van 2013 was gisteravond een groot succes met een verassende 4e plek voor Utrecht wildlife zoo met een bezoekers aantal dat opgelopen is tot 100.000 alleen wilde ze meer grote dieren zien. het antwoord daarop was: we zijn er mee bezig de 1e, 2e en 3e plek waren verwacht
3e: amersfoort 2e: Burgers zoo 1e: Blijdorp
verder stond er nog meer in de krant maar dit was belangrijk.
we zijn bezig met grote dieren. we hebben de wallaby's geruild voor kangoeroe's en de pasgeboren stekelvarkens en een bongo jong geruild voor servals en otters.
daarvan in de volgende update meer.
Gr.Thomas
Added (28 Jan 2012, 13:49) --------------------------------------------- ik heb een tijdelijk logo voor de zoo gemaakt:
Gr.Thomas
Added (28 Jan 2012, 16:01) --------------------------------------------- NIEUWE UPDATE!!!!!
met een krantenbericht:
Wat wordt het?
de directeur van Wildlife zoo Utrecht heeft een lotto prijs gewonnen (heel toevallig..... ) met de prijs en een deel van het geld dat ze al hadden gaan ze het park uitbreiden. wat het wordt? dat weet nog niemand
Directeur laat bezoekers stemmen
de directeur van Wildlife zoo Utrecht laat de mensen stemmen op wat de zoo gaat bouwen met het gewonnen geld.
de bezoekers van de zoo zullen mogen stemmen. daarmee zal de zoo ook nog veel geld verdienen
dus jullie mogen stemmen
nog het verhaal:
na de deal voor de stekelvarkens hebben we goeie fok-zaken gedaan. we hebben een nieuw bongo jong gekregen: en een tweeling stekelvarkens, hier eentje: de dieren zijn inmiddels al vertrokken voor een paartje servals en een paarrtje otters de otters en servals zijn tevreden. we hebben de wallaby's geruild voor kangoeroe's en ze zitten in hun hok. ook is er een restaurantje gebouwd
nu de foto's:
het ingerichte serval verblijf marco de mannetjes otter we gaan het huis in, er zit een soort deuk in, want dat is het binnenverblijf het tweede zicht op het serval verblijf als je goed kijkt zie je een van onze servals het ''australian island'' gezien door het kijkraam ik hat ze net in hun hok geplaatst daarom staan ze bij elkaar de weg naar buiten ik ben er best trots op kijkpunt we lopen verder met in de verte het restaurant kijkpunt kijkpunt het snackbarretje
dat was het. geen overzicht want dat verklapt wat........
heb je nog dieren over? geef ze aan mij.
alsjeblieft reageer en stem, je kan ook nog op de vorige update reageren.
Ik ben de directeur van een dierentuin die nog in de maak is, maar ik vertel alvast dat jullie een koppeltje Amurpanters kunnen krijgen als jullie willen
M.v.g. Lucoshi, Directeur van Dierenpark de Schol en het toekomstige Dierenpark de Heuvel.
Bericht veranderd door: Lucoshi - Zaterdag, 28 Jan 2012, 18:26