Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 13:02 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er echt heel goed uit maar zoals david zij gebruik die lucht van sophie die maakt het echt helemaal af. Kan verder nog niet veel zeggen maar al wel heel mooi.
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 18:52 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
EERSTE UPDATE!!!!!!!!!!
eerst een verhaallijn: (het gaat over de directeur (ik) )
de directeur van zoological park peru zag het niet meer zo zitten, dus hij verkocht de zoo. hij kreeg daar een bedrag voor en ging daarmee op wereldreis. hij ging langs zweden, polen, tanzania, brazilië en als laatst langs peru voordat hij weer naar nederland verhuisde. eenamaal in nederland begon hij het dierentuin leven te missen. hij ging kijken naat eventuelen plaatsen voor een zoo:
middelburg, gorkem, nijmegen, eindhoven en als laatste werd hij verast door de locatie in utrecht, dat werd hem. hij verzamelde wat geld, kocht het land en liet een ingang maken. ook het eerste verblijf stond al snel.
er zaten nog geen dieren in, maar er gaan geruchten langs dat er misschien havikken of ara's komen.
nu heb ik genoeg vertelt, hier de foto's: (sorry dat de foto's 's avonds zijn genomen)
de vernieuwde ingang, ik heb beter bij elkaar passende beplanting gekozen aan elke kant als je naar buiten komt heb je een plattegrond, aan de linker kant heb je de shop aan de rechter kant heb je de wc. we lopen verder en zien een verblijf in de verte. we komen dichterbij het verblijf een overzicht.
als iemand dieren overheeft uit zijn/haar showroom, zeg het dan (moeten niet te moeilijk te krijgen dieren zijn). ik wil het heel realistisch maken.
dit was de update. gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 22:21 | Bericht # 138
Curator
@ NielsGuchelaar,
heel erg bedankt voor je reactie!
@iedereen, ik heb een idee voor een hok:
je loopt over een pad, je loopt over een stukje brug omdat er een beekje is. aan de rechterkant van het beekje is een watervalletje, aan de linkerkant stroomt het beekje een verblijf in, omheind door de kust rotsen met de ZD reskin en een draadhek. dat beekje looptt of door tot een meertje voor het verblijf waar de bezoekers en dieren afgescheiden worden, of in een meertje in het hok,' en hebben jullie suggestie's voor diersoorten?
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 10:55 | Bericht # 140
Curator
@ Skyrider1, nee, kust rotsen, ik zat te denken aan emoe's, herten ofzo.
gr.thomas
Added (14 Jan 2012, 09:55) --------------------------------------------- de volgende update houd in:
-nieuwe verblijf zonder bewoners -het verblijf is heel erg veranderd -weer een stuk verhaallijn
verhaal: (een vervolg)
toen hij bijna de deal sloot met een valkenier beseftehij dat de valk dan geen ruimte zou hebben, en je naam wildlife zoo utrecht wil je wel behouden. dus liet hij zijn architecten uitbreidings optie's bedenken. die zeiden dat het alleen naast het verblijf kon. maar dat stond niet mooi. dus zei hij de deal af. hij ging verder kijken op de dierenhandel-lijst, en daar vond hij een paartje gewonde (ja allebei xD) genetkatten. dat leek hem wel wat. dus liet hij de uitbreiding met gaas doen. en zo was een buuitenverblijf geboren. hij zette in het binnen en buitenverlijf wat boomstammen en hing daar touwen aan. hij dacht dat hij klaar was maar toen zag hij een advertentie met daarin:
1xv 1xm bongo+1xv 1xm genetkat voor de zelfde prijs als de gewonde genetkatten. dus nam hij ze. de genetkatten heten jako en maaike en de bongo's joost en klara.
hij moest een bongo verblijf maken en liet zijn architecten iets bedenken, wat ze lieten zien vond hij zo mooi (serieus xD) dat hij meteen ging bouwen.
de genetkatten zijn inmiddels aangekomen maar de bongo's nog niet.
hier de foto's:
het buitenverblijf met veel klimspullen het binnenverblijf jako maaike we lopen verder en gaan de hoek om een watervalletje het bongo verblijf we lopen verder (we zijn nu achter de bomen op dit plaatje aan het bouwen) we komen bij de hut in de hut' linker raam rechter raam overzicht
ik ben nu op een nieuwe manier gaan bouwen. het bongo verblijf vind ik ook mijn mooiste verblijf ooit.
wat vinden jullie ervan:
heb je een dierentuin-gevoel? als je zegt (bijv.) dat dak is niet mooi. wil je dan zeggen wat jij zou doen?