Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:14 | Bericht # 124
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
oké ik edit vanaf nu het bericht wat hier 2 plaatsen bovn staat.
gr.thomas
Added (06 Jan 2012, 16:14) --------------------------------------------- de stand is:
1. 0 stemmen 2. 1 stem 3. 0 stemmen 4. 6 stemmen
blijf stemmen op:
1.losse verblijven 2.een auto-safaripark (met vogelshow) 3.een zeedierenpark 4. een normaal park (met vogelshow)
en nog wat info:
1. gewoon losse verblijven, stukjes natuur, en remakes uit zoo's 2. safari park, een ato-weg door de verblijven, extra grote verblijven. 3. zeedierenshows, aquaria etc. 4. mooie hokken, geen zeedieren, ik ga proberen om een echt dierentuin gevoel te krijgen.
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:41 | Bericht # 125
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Wow, dit is echt een mooi ingang Echt top. Zou je een bovenaanzicht kunnen geven. Ik vind hem namelijk zo mooi, dat ik hem goed wil zien. Het enige is, is dat de lucht zo afsteekt tegen de rest. Misschien kan je de graslandlucht van Sophie downloaden. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 12:00 | Bericht # 129
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ NielsGuchelaar, badankt! @ McCamel, misschien straks, ga zo eten.
gr.thomas
Added (07 Jan 2012, 11:00) --------------------------------------------- ik ga aan de normale zoo werken (er kan dus niet meer gestemd worden). de naam wordt wildlife zoo utrecht.
ik ga waarschijnlijk vanmiddag de hele ingang+een stuk verhaal updaten.
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 13:01 | Bericht # 130
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik moet zeggen dat je ingang er wel redelijk leuk uitziet, alleen vind ik zoals McCamel ook al zei dat de lucht niet goed bij het totaal past. Ook vind ik de beplanting niet zo goed bij elkaar passen... Het lijkt uit mijn ogen dat je zomaar iets heb gepakt en geplaatst....