Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 22:28 | Bericht # 103
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ timo13, die kan nog in de oude zoo geplaats worden, totdat het verblijf in de nioeuwe af is. wil je 1 of 2 paartjes?
gr.thomas
Added (28 Dec 2011, 21:28) --------------------------------------------- [ @ timo13, je hebt de lamantijn toch gestuurd? want hij is aangekomen xD
hier een stukje verhaal:
ik zat te denken hoe ik de nieuwe zoo zal aanpakken, een voilere? nee...... een savanne, of 2 losse verblijven, tijgers of beren. neushoorns, nijlpaarden of olifanten?
zoveel keuze..... ik wam op het idee om eerst de dieren uit de oude zoo een plekje te geven (zien jullie straks). de zeehonden en miereneters hadden een te grote groep...... we hebben deze dieren geruild voor: een lamantijn en 2 gibbons. daar ben ik heel blij mee. daarna ging ik bedenken hoe de hokken eruit moesten gaan zien. dat duurde een tijdje, maar dan heb je wel wat: (de update is als mijn oude updates)
de ingang met veel beplanting een beetje natuur in de ingang de kassa's met daarachter nog wat natuur, en links-achter de deur naar buiten. dit zie je als je de deur uit loopt: je kan naar links en naar rechts wij gaan naar rechts, naar de shop linkerkant van de shop (achterin de kassa) rechterkant (allemaal verschillende ballen) we gaan de winkel uit en lopen naar links en komen bij deze uitkijkhut het bezoekers zicht een bewoner: een miereneter we lopen de uitkijkhut uit. en gaan richting lamantijnen en roggen. je kan hier rechts richting zeehonden, maar wij gaan rechtdoor. en komen bij het onderwater punt van de lamantijnen en roggen (op deze foto lijkt het weinig beplant, maar dat lijkt maar zo). het onderwaterzicht. (pfoee, dat kostte veel werk die rotswand. de lamantijnen en roggen hebben ook een privé stukje, waar de bezoekers niet bij kunnen. laten we is op zoek gaan naar de dieren: een lamantijn een rog, we lopen verder we volgen het pad naar rechts en komen bij het onderwaterzicht bij de zeehoinden het bezoekerszicht onze zeehonden groep we lopen door naar hun land-stuk een foto van hun land-stuk.
dit was de update van: made by Niels Guchelaar
volgende update: een savanne, een restaurant, een wc xD een leeuwenhok, nog meer verhaallijn.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Maandag, 02 Jan 2012, 12:09
@ Real_thomas, Mooie update, grappig dat je een winkeltje hebt gemaakt. Wel heb ik nog een paar verbeter tips. Je kan er niets mee doen, of wel dat is helemaal aan jou!
Ik vind het namelijk jammer, dat er slechts een ruit is waar je door kan kijken. Indien het dan een dag druk is in de dierentuin (bijv.) dan sta je in de rij om te kijken. Dit heb je ook als je zelf naar een dierentuin gaat. Ten tweede is er weinig/slecht aanzicht bij de zeehonden met al die rotsen.
Verder vind ik het leuk gedaan! Ik hoop meer te zien.
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 23:28 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
mooie update maar ben het voledig eens met @ thyrone2003 en @ Jeweetwelwie je kunt de ruiten groter maken, want bij een loopt het zo schuin af en kun je niet veel zien
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 23:29 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Jeweetwelwie, ik zal in de loop van de zoo een 2e kijkplaats maken. ik ben het met je eens, maar die bomen verschuilen het binnenverblijf. dat wiinkeltje is voor de sier. en mij gaat het alleen om het realisme. en deze zoo wordt natuurlijk voor de dieren, de zeehonden zijn inderdaat niet goed te zien. maar ze hebben een onderwter en bovenwaterzicht, en dus redelijk.
heel erg bedankt voor je reactie, hier heb ik wat aan.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 14:08 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Je hebt er misschien veel werk aan gehad maar ik vind die rotsen onderwater bij de omheining echt mooi gedaan! En buiten de verblijven is het park mooi beplant! Maar wat zou die andere update van je nu worden... Groetjes
Bericht veranderd door: Cheeta7 - Donderdag, 29 Dec 2011, 14:09