wow! dat ziet er echt mooi uit, dit is volgens mij de mooiste update die ik van je heb gezien! ik heb veel dingen op gemerkt die ik kan gebruiken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 15:16 | Bericht # 144
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, dat mag natuurlijk, maar niet héél het idee.
HEEL erg bedankt voor je reactie!!!
gr.thomas
Added (14 Jan 2012, 14:16) --------------------------------------------- Ik heb nog een idee voor een verblijf. Dankzij Niels. Een verblijf voor kangoeroe's en emoe's. De stijl weet ik nog niet. Met een grot met een binnenverblijf, uitkijkplaats en uitkijkplaats voor de kookaburra voilere. Hoe vinden jullie dat idee?
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 21:01 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Echt prachtig mooi gedaan!!! Super! Die waterval die doorstroomt naar het bongo verblijf is zó realistisch en zo mooi! Echt waar. Ook heel goed bedacht voor die kijkhut! Maar misschien 1 iets: als je het verblijf alleen maar gebruikt voor de bongo's is het misschien nogal weinig. Kun je er anders ook penseelzwijntjes aan toevoegen?? Het is maar voorstel hoor. Maar ik zeg het nog eens: HEEL ERG MOOI!
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 21:53 | Bericht # 149
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik moet zeggen dat ik dit zeker een fantasties goede update vind
Zeker omdat je nieuwe bouwstijl mij helemaal bevalt, het enigste waar ik iets op aante merken heb is dat je mischien een iets betere beplantings keuze kan maken. Het past wel maar er missen kleine dingetjes over je hebt net iets te veel van het goede, maarja je kan nooit alles perfect doen.
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 19:17 | Bericht # 150
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ dinojos, bedankt voor de tip!!!!!!! en voor de reactie!!!!!
gr.thomas
Added (21 Jan 2012, 18:17) --------------------------------------------- Dit wordt een grote, leuke en onderhandelende update!
eerst dit uit de krant van gisteren:
JUBILEUM IN WILDLIFE ZOO UTRECHT
@Utrecht, vandaag is het tweejarig jubileum van Wildlife zoo utecht. het park is al een jaar open. en heeft voor een beginnende zoo veel bezoekers gehad. namelijk 34.000 bezoekers. een record voor snelste populairheid in nederland. het wildlife park is een mooi parkje met voorheen twee diersoorten. maar de directeur van de zoo heeft een masterplan gemaakt. jammer genoeg is dat nog niet openbaar gemaakt. inmiddels weten we wel dat de zoo gesponsord wordt door een milionair. en dat het bogo jong dave volwassen is geworden en is vertrokken naar Blijdorp. in ruil voor hem kreeg de zoo stekelvarkens henny en joost. wij van het Utrechtse blad hopen dat de zoo een goed voortbestaan zal krijgen.
en hier nog een stukje uit het maandelijkse dierentuinblad:
WILDLIFE ZOO UTRECHT
@utrecht, het jubileum van wildlife zoo utrecht is een feit. ze bestaan 2 jaar. 1 jaar geopend al. als een hele kleine zoo. gek genoeg heeft de zoo in dat jaar al 34.000 bezoekers gekregen en daarmee verbreken ze het reccord van snelste populariteit van Blijdorp. veel mensen in Utrecht en omstreken zijn dus al naar de zoo met 2 soorten geweest. het bongo jong dave is verhuist naar blijdorp voor de stekelvarkens henny en joost. verder vinden wij het raar dat de zoo nu lid is van de fokprogramma's van gorilla's en klein klauw otters. misschien betekent dat wel wat.......
nu vertel ik nog wat verhaal:
de directeur zat na te denken over de loop van de dierentuin. hij vond dat het goed ging. maar dat hij een of meerdere publiekstrekkers moest binnenhalen. hij moest ook nog piekeren over bongo dave. waar moest hij naartoe. toen bood blijdorp een deal aan: dave tegen de stekelvarkens henny en joost. dat deed hij. de stekelvarkens kregen een verblijf. de volgende morgen stond hii vroeg op en belde alle medewerkers om ze voor het jubileum feest uit te nodigen. nadat hij dat had gedaan belde een meneer. hij zei dat hij de zoo wilde sponsoren. na een lang gesprek ging de directeur erheen en sloen ze een deal. de meneer had goede connetcties. hij zorgde ervoor dat de zoo bij het fokprogramma van de gorilla en de kleinklauw otter kwam. de directeur liet daarom twee verblijven bouwen.
ik denk dat ik niets vergeten ben....
deze update:
-een foto van dave voor het vertrek -het stekelvarken verblijf -het otter verblijf (leeg) -de ingang van het project van het gorillahuis.
de foto's:
bongo dave we zien dat er in plaats van een pad naar links een splitsing is, uiterraart gaan we rechtdoor. we lopen naar het stekelvarken verblijf het eerste kijkraam het tweede kijkraam (zijn er eigenlijk 4) met beide stekelvarkens en op de achtergrond hun verscholen hutje we lopen verder [img]//img441.imageshack.us/img441/2287/enlargedrw.jpg[/img] de (nog) lege voilere bij het gorilla huis twee foto's gelden zag je een hutje, daar gaan we nu in een onderwaterzicht op de otters lekker veel boomstammen om mee te spelen de ingang van het gorilla huis de kijkramen het zicht door de ramen overzicht van het otterverblijf overzicht van het stekelvarken verblijf.
ik wil heel graag tips!
ps. je hoeft het verhaal niet te lezen als je dat niet wilt