Datum: Vrijdag, 18 Mei 2012, 17:43 | Bericht # 283
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Nee, van Tigerman/Dark tiger maar met de stenen heb ik er toch iets van mezelf van gemaakt. Bedankt!
Gr.Thomas
Added (18 Mei 2012, 17:43) --------------------------------------------- ~3~
Vandaag is de derde update van Wildlife Advanture! Deze keer de Noor pool
We starten in Quinaaq in Groenland Van daar gaan we met een heli naar de noord pool. Vanuit onze helikopter zien we een ijsbeer. We gaan naar onze boot en gaan dan kijken. Later, vanaf onze boot. Als we aan land zijn zoom ik in op de ijsbeer. Hij was naar een groep zeehonden aan het kijken. Maar ze ontsnapten.
Curator
Bedankt! Het is de reskin van Slice.. Ik geloof op NS, anders op Tesara..
Nu heb ik nog een soor van preview-update. Het is van een zoo exclusief voor Autumn Gardens. Als je hem wilt zien ga dan naar AG.
Autumn Wonders ZOO (The previews)
Voor liefhebbers van mijn andere zoo; Binnenkort een update!
Gr.Thomas
Added (20 Mei 2012, 21:08) --------------------------------------------- De volgende update van: By Silva!
Deze keer de katten verblijven en het eiland (zonder dieren, ben ze vergeten xD)
De foto's:
We lopen naar de katten verblijven Zo zie je het eerste verblijf vanachter het bankje We lopen naar de tweede Het zicht We lopen verder Een kleine speeltuin We lopen verder Het restaurant Een terras The rechterkant van het eiland De linker kant (Inspired by DarkTiger)
That was the update! Hope you like it!
Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Vrijdag, 18 Mei 2012, 21:55
Heel, mooi, je begint steeds beter te worden.. Als ik vragen mag, hoe krijg je bij de eerste update (20 mei) en de eerste foto, die plank boven bij de palen?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 21 Mei 2012, 19:53 | Bericht # 288
Curator
Hananas, ik heb later dieren toegevoegd.. Ringstaartmaki's op het eiland.. Een vrouwtje en een mannetjes nevelpanter in de andere. Zodat ze niet kunnen paren..
Debby,
Je kan een verhoogd pad plaatsen.. Dan selecteer je de dunne houten reling van het Glass-pack van ZD. Die plaats je op het verhoogd pad. Je zet de game op pauze, verwijdert het verhoogd pad. Dan druk je op ''opnieuw'' en dan verwijder je het nog een keer.. En als je de tekst erop wilt moet je gewoon de tekst op dat verhoogd pad plaatsen. En dat ''gebouwen waorden onzichtbaar'' knopje drukken..
Bedankt!
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~