Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 10:39 | Bericht # 302
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Valkje, muisep,
Bedankt hoor! Maar deze zoo is een paar maanden geleden voor het laatst geupdate..
Gr.Thomas
Added (27 Aug 2012, 10:39) --------------------------------------------- Er is hier LANG geen update geweest, door ZTAO. Ik ga nu ook weer normale zoo's showen. en ook ZTAO. Maar ik zal wel ietsje minder gaan showen aangezien ik binnenkort weinig tijd voor ZT2 ga krijgen. Maar hier dan toch een update: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:1
Vandaag gaan we kijken in het eerste deel. dat houd in het vogel hospitaal-deel en Masai-Mare Het vogel-hospitaal is een groot gebouw waar gewonde vogels geopereerd en opgevangen worden. Ook zijn er een paar binnenverblijven, de dieren zijn er nog niet. De volgende update zullen we dit van binnen zien
Masai Mare bestaat uit een klein dorpje met drie Afrikaans lijkende verblijven. Ze voldoen natuurlijk wel aan de eisen, de dieren zijn er nog niet.
De foto's
We lopen naar de ingang toe Links zien we een vijvertje waar later wat vogels komen We betalen en lopen dan door Nu zien we links Flamingo-lake (de dieren in het vogelhuis zijn nog in quarantaine, volgende update te zien) We lopen verder en zien vooruit drie voilere's en rechts een parkeerplaats (nee het is geen safaripark ) De voilere voor Rode paradijs vogels We lopen verder De voilere voor Verraux arenden Het rode vossen verblijf We lopen verder naar Masai-Mare (sorry, let niet op het doorstekende huisje ) Het linker deel Van dichterbij, hier komen ...... Aan de rechterkant dit verblijfje voor Afrikaanse sporenschildpadden We lopen verder naar een kijkhut Het zicht op het cheetah-verblijf (het zijn niet alleen palen, er zit gaas tussen) We lopen verder Het tweede zicht
Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 12:41 | Bericht # 305
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Real_thomas, Mooie update! Ik vind het heel erg goed gevonden om langs het pad een heel laag hekkentje te zetten. En dat huisje door de muur vind ik eigenlijk wel iets hebben! De kijkhut vind ik erg mooi gemaakt voor de cheeta's. Ik vind wel dat je de volière voor de Arenden mag verhogen want die vliegen best wel hoog
Datum: Maandag, 27 Aug 2012, 15:20 | Bericht # 306
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Zo, he! Dat ziet er erg mooi uit. Ben een fan van je flamingo verblijf. Die is lekker ruim en rustig ingericht Verder is de beplanting langs de paden ook mooi gedaan. Ga zo door