Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 18:48 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ NielsGuchelaar, dat ook, en er is iets mis met mijn ZT2 als dat opgelost is maak ik het zo snel mogelijk af.
gr.thomas
Added (22 Nov 2011, 18:55) --------------------------------------------- Een nieuw plan, Panda kingdom's Er komen rode panda's en reuzenpanda's. Het is het volgende project na ocean wonders.
Gr.thomas
Added (24 Nov 2011, 17:48) --------------------------------------------- al deze plannen worden in de nieuwe liverpool wildlife park geplaatst. ik dacht namelijk dat mijn zt2 het niet meer deed. maar het lag aan deze zoo. nu ga ik alles overnieuw bouwen.
1e update: takin's, kamelen en kiangs, achter de schermen gebouw.
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 17:35 | Bericht # 37
Curator
Sorry, Geen update van peking city zoo vanabond, Heb nog geen foto's Waarschijnlijk morgen.
Gr.thomas
Added (26 Nov 2011, 16:35) --------------------------------------------- nu ook en update van liverpool wildlife park! jullie kunnen ook voor de volgende keer kiezen:
1. panda kingdom's 2. ocean wonders
ben nu bezig met azië, dus ik heb het liefst panda kingdom's. maar het is jullie keuze. hier de foto's:
de ingang met heel veel beplanting de kassa's op deze foto zie je dat je kunt pinnen, dat er holle ruimtes in het dak zitten, en dat er controleer-huisjes zijn. we volgen het goed beplante pad, op het bord staat azië, we zien eigenlijk al waar we naartoe gaan namelijk et eertse uitkijkpunt van de kamelen en kiangs(er zit nog water achter het hekje, kun je op deze foto niet zien). als we naar links willen lopen kan dat niet omdat er gebouwd word(eigenlijk pas nadat jullie gestemd hebben.) dan gaan we maar naar rechts dan komen we bij een splitsiing: rechts het pad volgen, of de brug op, rechtdoor is achter de schermen zoals je al zag heeft de brug twee kanten, dit is de kiang en kamelen kant en de takin kant het zicht vanaf de brug op de kiang en kamelen vlakte hier een kiang hier een kameel hier het zicht vanaf de takin kant een groepje takins we zijn de brug weer afgelopen en gaan ook achter de schermen kijken hier de ingangen we zijn naar binnen gelopen en zien links de kiangs en kamelen en rechts de takins we spoelen ons verhaal even terug en gaan bij die splitsing rechts af we volgen het pad, en zien al een hok in de verte we komen dichterbij een zicht vanaf een uitkijkpunt het verblijf ein dit verblijf zitten bariboesoes(foute spelling waarschijnlijk) en als laatste een overzicht van deze update
tips die ik heb gebruikt: maak het pad breder(krieke668), zet hekjes naast de paden(NielsGuchelaar)
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 17:43 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
wow mooie zoo hoor vooral de kassa's lekker veel beplant alleen IN DE HOKKEN meer beplanting ik zou zeggen ga zo door Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 17:47 | Bericht # 39
Curator
@ thyrone2003, het zijn een soort vlaktes, daarom is het niet zo heel erg veel beplant, maar in het bariboesoe verblijf zit wel heel veel, bedankt voor je reactie!
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 17:50 | Bericht # 40
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heel erg mooi gedaan! Je gaat echt vooruit, het ziet er heel leuk uit, alleen nog één tip, je kan de donkerbruine muren bij de ingang vervangen door lichtbruine, dat combineert beter met het dak. Verder is het helemaal top!