Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 17:55 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind het babirusa (zo schrijf je het volgens mij) verblijf niet goed beplant, omdat ze in de natuur ook niet op een vlakte wonen, bij de kamelen vind ik minder beplanting juist mooi maar in het babirusa mag wat mij betreft wel wat meer beplanting
voor de rest ziet alles er goed uit!
alleen vind ik het binnenverblijf een beetje hoog, dit zou je wat lager kunnen doen
Datum: Zaterdag, 26 Nov 2011, 18:55 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ timo13, de hoogte van het binnenverblijf komt omdat als ik hem lager had gedaan, hij op dezelfde hoogte als de brug kwam. en het baribusa verblijf is wel goed beplant vind ik. bedankt voor je reactie!
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
cool! volgens mij is het dier een babiroessa, ik heb het ook maar ergens gelezen hoor! ik ben erg nieuwsgierig naar het nieuwe gedeeldte! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 17:13 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Het is geen gang voor bezoekers, Maar voor de rode panda's, Ze kunnen in 2 verblijven, ook is er veel tijd aan het binnenverblijf besteedt
.gr.thomas
Added (30 Nov 2011, 16:13) --------------------------------------------- het is bijna af! alleen heb ik nog twee hokken nodig, de eerste twee dieren die door twee mensen genoemd worden kies ik, het met wel een aziatisch dier zijn.
gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Maandag, 28 Nov 2011, 21:34